printlogo


کد خبر: 231943تاریخ: 1400/1/18 00:00
تلویزیون

تلاش «بچه مهندس ۴» برای رسیدن به ماه رمضان
در حالی که تصویربرداری «بچه مهندس ۴» همچنان ادامه دارد، در آستانه پخش این سریال در ایام ماه مبارک رمضان از تیزر آن رونمایی شد. به گزارش «وطن‌امروز»، فصل چهارم مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس» به کارگردانی احمد کاوری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه دوم سیما روی آنتن خواهد رفت. گروه تولید این مجموعه با اتمام بخش‌های مربوط به مشهد، هم‌اکنون در پایتخت مشغول تصویربرداری سکانس‌های پایانی است. به گفته سعید سعدی، تصویربرداری این پروژه با وجود شیوع ویروس کرونا طی 5 ماه گذشته در قالب 2 گروه و در 2 شیفت انجام شده تا تمام قسمت‌های مجموعه برای پخش بموقع در ایام ماه رمضان آماده باشد. ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، محمدرضا رهبری، مهشید جوادی، سیما خضرآبادی، سهند جاهدی، کورش سلیمانی، عبدالرضا اکبری، عباس جمشیدی‌فر، سیاوش چراغی‌پور، شیوا خسرومهر، عزت‌الله مهرآوران، شهین تسلیمی، محمدرضا هدایتی، امید روحانی، رضا استادی، رحیم نوروزی، علیرضا جلالی‌تبار، بهنام شرفی، وحید نفر، ساغر عزیزی، رضا نامداری، پرویز بزرگی، حسین شمس‌آبادی، مونا خوارزمی و حسن ولیخانی گروه بازیگران فصل چهارم این سریال را تشکیل می‌دهند. 
***
روایتی صریح از کودکان کار در «به اضافه مستند»
جدیدترین قسمت برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند» با روایتی صریح از کودکان کار و معضلات ناشی از این آسیب اجتماعی روی آنتن شبکه مستند رفت.
 به گزارش «وطن‌امروز»، بیست‌و‌یکمین قسمت از فصل چهارم برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند» با پخش و بررسی مستند «پشت شیشه» به کارگردانی صابر ‌الله‌دادیان روی آنتن شبکه مستند رفت. مستند «پشت شیشه» یکی از قسمت‌های مجموعه مستند «نامکان» است که به آسیب‌ها و مسائل اجتماعی حاشیه‌نشینی در کلانشهرهای تهران و مشهد می‌پردازد. مستند «پشت شیشه» روایتی صریح از کودکان کار و معضلات آنهاست و مشکلات ناشی از این آسیب اجتماعی را به صورت جدی مورد نقد و بررسی قرار داده است. 
در این قسمت و پس از پخش مستند، میز کارشناسی برنامه با حضور امیرحسین قاسمی، فعال اجتماعی و دکتر حبیب‌الله مسعودی‌فرید برگزار شد و ابعاد مختلفی از آسیب‌های اجتماعی و معضلات کودکان کار مورد بررسی قرار  گرفت.
 «به اضافه مستند» مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مستندهای دیده نشده داخلی و خارجی در تلویزیون و بحث کارشناسی پیرامون موضوع مستند می‌پردازد. این برنامه با اجرای امین قدمی، کارگردانی محسن کریمیان و تهیه‌کنندگی یاسر فریادرس با آیتم‌های مختلف، سه‌شنبه‌ هر هفته ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

Page Generated in 0/0147 sec