printlogo


کد خبر: 231946تاریخ: 1400/1/18 00:00
در نشست خبری سریال «نوروز رنگی» عنوان شد
ابتلای همه عوامل سریال به کرونا

در نشست خبری سریال نوروزی شبکه تهران عنوان شد سریال «نوروز رنگی» در شرایطی تولید شد که همه عوامل این مجموعه در مشهد گرفتار ویروس کرونا شدند. این سریال در شرایط دشواری ساخته شد و عوامل تولید در طول ساخت آن با مشکلات زیادی مواجه شدند اما نتیجه کار برای عوامل رضایت‌بخش بوده است. به گزارش «وطن‌امروز»، نشست خبری سریال «نوروز رنگی» با حضور علیرضا مسعودی نویسنده و کارگردان، سیدمحمدمهدی مرتضوی مدیرتولید، رابعه اسکویی، محمد اسلامی و حمیدرضا حافظ‌شجری برگزار شد. علیرضا مسعودی درباره روند تولید این سریال گفت: بخشی از قصه سریال بر اساس خاطرات خودم بود. به دنبال شرایطی می‌گشتم که زمانی که کارگردان شدم خودم کار را بسازم. واقعا در آن دوران زندگی و احساس کردم هیچ‌کسی مثل خودم نمی‌تواند آن لحظات را بازسازی کند. اواخر فروردین سال گذشته فیلمنامه این سریال را نوشتم و تقریبا اوایل تیرماه پیش‌تولید شروع شد و از ۲۱ مهرماه نیز تصویربرداری را آغاز کردیم. 
وی در ادامه با اشاره به اینکه عوامل تولید در این پروژه با سختی‌های پر‌شماری روبه‌رو شدند، گفت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که با آن روبه‌رو بودیم، پیدا کردن لوکیشن‌هایی بود که به سال‌های دهه ۶۰ نزدیک باشد و هر جا دوربین را برمی‌گرداندیم، یک نشان و المان از شرایط فعلی به چشم می‌خورد و همین، کار ما را بسیار سخت می‌کرد. 
مسعودی تاکید کرد: از طرف دیگر شیوع کرونا کار را بسیار مشکل کرده بود و نخستین کسی که در گروه تولید به بیماری کرونا دچار شد، خانم اسکویی بود که خوشبختانه پس از ۱۰ روز تست ایشان منفی شد اما دقیقا ۲ هفته بعد همه عوامل کرونا گرفتند. مدیرتولید سریال شرایط بسیار وخیمی داشت و ۲ هفته هم کل گروه در قرنطینه بودند و شرایط بسیار سختی داشتیم. 
 
* تلاش کردم واقعیت‌های دهه ۶۰ را به تصویر بکشم
این نویسنده و کارگردان با اشاره به بازخوردی که از مردم درباره این سریال در مشهد داشته و تماس‌های تلفنی‌ای که از سوی مخاطبان دریافت کرده است، گفت: خدا را شاکرم که مردم خیلی از این مجموعه راضی بودند و من تمام تلاشم را کردم که هر آنچه واقعیت است بدون هیچ اغراقی و با سادگی دوست‌داشتنی‌ای که در آن زمان وجود داشت به تصویر بکشم و طبیعتا هر آنچه از دل برآید بر دل می‌نشیند. 
در ادامه این نشست، سیدمحمدمهدی مرتضوی، مدیرتولید «نوروز رنگی» یادآور شد: شرایط تولید این سریال واقعا جالب است. ما نزدیک به ۱۲۰۰ تا ۱۳۰۰ نفر از علاقه‌مندان به تئاتر و هنرمندان مشهدی را دیدیم و از همه آنها تست گرفتیم. 

Page Generated in 0/0063 sec