printlogo


کد خبر: 232194تاریخ: 1400/1/24 00:00
تلویزیون

تصویربرداری سریال محرمی «در کنار پروانه‌ها» ادامه دارد
تصویربرداری سریال تلویزیونی «در کنار پروانه‌ها» به کارگردانی داریوش یاری و تهیه‌کنندگی بهروز مفید در تهران ادامه دارد. به گزارش «وطن‌امروز»، تصویربرداری سریال تلویزیونی «در کنار پروانه‌ها» که برای محرم امسال آماده می‌شود، در گاراژی در خیابان ری تهران ادامه دارد. در ادامه ضبط صحنه‌های این سریال، پروانه معصومی بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون جلوی دوربین داریوش یاری رفت. گروه سریال، پیش‌تر در شهریار مشغول تصویربرداری بودند. در خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی آمده است: مشکلات پی‌در‌پی در زندگی از «رهی» که از بیماری حاد قلبی در رنج است، جوانی ناامید ساخته است. او برای نجات تنها دلخوشی‌اش که خواهرش است طعمه نقشه‌ای می‌شود. بازیگرانی که برای این سریال تاکنون دعوت به همکاری شده‌اند عبارتند از: پروانه معصومی، برزو ارجمند، سامرند معروفی، بیتا سحرخیز، محمود جعفری، نسرین بابایی، نگار عابدی، شهین تسلیمی، وحید رحیمیان، الناز اسماعیلی و مجید پتکی. سریال «در کنار پروانه‌ها» در گروه فیلم و سریال شبکه ۲ سیما تولید می‌شود. 
***
احمدزاده مجری ویژه‌برنامه افطار‌های شبکه ۲ شد
فصل جدید «آدم‌های خوب شهر» با اجرای سیدکاظم احمدزاده ماه مبارک رمضان از شبکه ۲ سیما روانه آنتن می‌شود. به گزارش «وطن‌امروز»، «آدم‌های خوب شهر»، ویژه‌برنامه افطار شبکه ۲ برای چهارمین سال متوالی است که تلاش می‌کند با روایت‌هایی متفاوت از زندگی افراد، به ایجاد و گسترش حال خوب در جامعه بپردازد. این برنامه به شرح حال افرادی می‌پردازد که نگاهی متفاوت به زندگی داشته و کوشیده‌اند در مسیر زندگی دیگران نقشی مثبت و موثر ایفا کنند. در فصل جدید علاوه بر میزبانی و گفت‌وگو با این افراد، گزارش‌هایی مستند از تاثیرگذاری این خیرین که از مسیر آموزش، اشتغال‌زایی، شرکت در امور خیر و... می‌گذرد، پخش خواهد شد. همچنین میان‌برنامه‌هایی از مشاغل مختلف در لحظه افطار، پرداختن به انسان‌های خوبی که در حال حاضر در قید حیات نیستند به همراه روایت قصه آنها، معرفی آدم‌های خوب شهر از منظر بینندگان، دعا و مناجات و... از دیگر بخش‌های این برنامه است. ورزشکاران موفق، زنان بدسرپرست و بی‌سرپرستی که جزو کارآفرینان برتر هستند، نخبگان علمی با سرگذشت‌هایی خاص، کادر درمان و... از جمله میهمانان این برنامه هستند. این برنامه کاری است از گروه خانواده با همراهی کمیته امداد امام خمینی‌(ره) و پویش ایران همدل به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر کریمی و اجرای سیدکاظم احمدزاده که در ایام ماه مبارک رمضان هر روز ساعت ۱۹:۲۰ روانه آنتن می‌شود. 
***
فصل جدید «زندگی پس از زندگی» در ماه رمضان
شبکه ۴ سیما برای لحظات عرفانی افطار، ویژه برنامه تلویزیونی «زندگی پس از زندگی» را تدارک دیده است. به گزارش «وطن‌‌‌امروز»، «زندگی پس از زندگی» برنامه‌ای دیدنی از بیان تجربیات مرگ موقت افرادی است که در شرایط مرگ کلینیکی یا خروج موقت روح از جسم قرار گرفته‌اند. در این برنامه با تجربه‌گران مختلف از شهرها و روستاهای متعدد ایران طی 4 سال پژوهش، مصاحبه حضوری شده است. در این مجموعه برنامه با رهبر یهودیان ایران، موبد زرتشتیان ایران، خاخام اعظم یهودیان و همچنین ۲ پروفسور آلمانی که صاحبنظر و متخصص و همچنین دارای کتاب درباره این موضوع و پیشینه آن هستند نیز گفت‌وگوهای جذابی صورت گرفته است. این برنامه در 30 قسمت 55 الی 60 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی عباس موزون در گروه ادب و هنر شبکه ۴ سیما تولید می‌شود. «زندگی پس از زندگی» در ایام ماه مبارک از شنبه تا جمعه ساعت 18:15 پخش می‌شود. این برنامه در ساعت یک بامداد و 11:30 ظهر نیز بازپخش می‌شود.

Page Generated in 0/0053 sec