printlogo


کد خبر: 232196تاریخ: 1400/1/24 00:00
ویژه‌برنامه ماه رمضان شبکه ۳ مشخص شد
«مثل ماه» با اجرای رسالت بوذری از پنجشنبه روی آنتن

تهیه‌کننده ویژه‌برنامه افطاری «مثل ماه» از پخش سری جدید این برنامه همزمان با ماه رمضان، از شبکه ۳ سیما با حضور میهمانان بین‌المللی خبر داد. 
هادی آشتیانی، درباره این برنامه بیان کرد: فصل دوم «مثل ماه» را روی آنتن می‌بریم و همچون سال گذشته رسالت بوذری اجرای این برنامه را برعهده دارد. 
وی ادامه داد: حدود ۴ ماه است درگیر پیش‌تولید این برنامه هستیم تا آن را به سرانجام برسانیم. امسال دکور برنامه و لوکیشن آن تغییراتی هم داشته است. آشتیانی درباره میهمانان برنامه نیز عنوان کرد: در حوزه بین‌الملل هم میهمانانی داریم و به قصه‌های‌شان از کشورهای اطراف می‌پردازیم؛ اینها کسانی هستند که فرهنگ آنها به ما متصل است. از کشورهای اروپایی هم میهمانانی داریم که به نوعی به فرهنگ و دین ما نزدیک شده‌اند. تهیه‌کننده «مثل ماه» با اشاره به تیتراژ اول امسال بیان کرد: گرشا رضایی تیتراژ ابتدایی برنامه امسال را می‌خواند که همزمان با پخش رونمایی می‌شود. تیتراژ دوم برنامه هم متعلق به محسن چاوشی است. 
وی درباره نخستین قسمت برنامه گفت: این برنامه هر روز همزمان با افطار روی آنتن می‌رود و به دلیل پخش فوتبال در روز چهارشنبه، از پنجشنبه پخش آن آغاز خواهد شد. آشتیانی در پایان بیان کرد: برنامه درباره قصه‌های مردمی و تلخی‌هایی است که منجر به شیرینی می‌شود و امسال، دوباره پویش آزادی زندانیان را داریم و سعی داریم با حمایت مردم به آزادی زندانیان کمک کنیم. 

Page Generated in 0/0058 sec