printlogo


کد خبر: 232243تاریخ: 1400/1/25 00:00
اخبار

سرمربی الوحده: بازی سختی با پرسپولیس داریم
سرمربی تیم فوتبال الوحده امارات با بیان اینکه «اسماعیل مطر» یکی از بازیکنان کلیدی خود را در بازی با پرسپولیس در اختیار ندارد، گفت: برای داشتن زمین تمرین مشکل داشتیم. تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۹ امروز در نخستین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گوای هندوستان به مصاف تیم الوحده امارات می‌رود. نشست خبری پیش از بازی، دیروز برگزار شد. «تن کاته» سرمربی هلندی الوحده در این نشست خبری گفت: بازی سختی با پرسپولیس داریم. تیم قدرتمندی که فصل گذشته فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد و بازیکنان ملی‌پوش زیادی در اختیار دارد. وی ادامه داد: به قدرت خودمان برای کسب نتیجه مناسب در این مسابقه اطمینان و اعتماد داریم. سرمربی تیم الوحده درباره غایبان تیمش مقابل پرسپولیس تصریح کرد: در این مسابقه اسماعیل مطر (یکی از نفرات کلیدی الوحده) را در اختیار نداریم. تن کاته در ادامه گلایه‌هایی را که یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس نسبت به میزبانی هندوستان داشت، تکرار کرد و گفت: برای پیدا کردن زمین تمرین مناسب با مشکل مواجه شدیم. هوا بسیار گرم است و امکان تمرین در بعدازظهر وجود ندارد. سرمربی الوحده همچنین تاکید کرد از عملکرد کنفدراسیون فوتبال آسیا در این ارتباط راضی نیست. 
***
ملی‌پوشان بوکس، تکواندو و کاراته واکسینه شدند
ملی‌پوشان رشته‌های رزمی بوکس، تکواندو و کاراته مردان و زنان به همراه کادر فنی خود واکسن کرونا تزریق کردند. به گزارش فارس، با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش، ظهر دیروز ملی‌پوشان رشته‌های رزمی بوکس، تکواندو و کاراته که خود را برای بازی‌های انتخابی و المپیک توکیو آماده می‌کنند، به همراه کادر فنی خود واکسن کرونا تزریق کردند. در تکواندو، آرمین هادی‌پور و میرهاشم حسینی ۲ المپین تکواندوی کشورمان، سجاد مردانی، سروش احمدی و امیرمحمد بخشی ملی‌پوشان تکواندو و فریبرز عسکری و وحید عبداللهی سرمربی و مربی تیم ‌ملی واکسینه شدند. در گروه زنان غزل سلطانی، مهلا مومن‌زاده، ناهید کیانی، یلدا ولی‌نژاد و زهرا پوراسماعیل به همراه مهرو کمرانی سرمربی و فاطمه صفرپور مربی تیم‌ ملی واکسن کرونا تزریق کردند. در کاراته نیز در مرحله اول طرح واکسیناسیون که شامل ورزشکاران المپیکی و قهرمانانی است که در تلاش برای کسب سهمیه هستند، ملی‌پوشان کاراته به همراه کادر فنی در بخش بانوان و آقایان واکسینه شدند. کاراته ۳ سهمیه قطعی کسب کرده که در بخش بانوان در وزن مثبت 61 کیلوگرم حمیده عباسعلی سهمیه خود را قطعی کرده است. در بخش آقایان علاوه بر سهمیه قطعی بهمن عسکری در منفی 75 کیلوگرم، کاراته ایران در مثبت 75 کیلوگرم نیز موفق به کسب سهمیه شده که از بین ذبیح‌الله پورشیب و سجاد گنج‌زاده یک نفر پس از مسابقه لیگ جهانی «کاراته وان» لیسبون انتخاب خواهد شد. در رشته بوکس نیز ملی‌پوشانی نظیر امید احمدی‌صفا و مهدی خسروی در 52 کیلوگرم، دانیال شه‌بخش در 57 کیلوگرم، اشکان رضایی و باقر فرجی در 63 کیلوگرم، سجاد کاظم‌زاده و مسلم مقصودی در 69 کیلوگرم، سیدشاهین موسوی در 75 کیلوگرم، میثم قشلاقی و سیاوش امیدی در 81 کیلوگرم، احسان روزبهانی و طوفان شریفی در 91 کیلوگرم و ایمان رمضانپور و پوریا امیری در مثبت 91 کیلوگرم به همراه اعضای کادر فنی تیم ‌ملی بوکس در مرحله اول طرح واکسیناسیون شرکت کردند. 
***
عمر السومه به دیدار برابر استقلال می‌رسد
مهاجم سوریه‌ای الاهلی عربستان به دیدار برابر استقلال خواهد رسید. به گزارش سعودی اسپورت، عمر السومه در اردوی تیم ‌ملی فوتبال سوریه مصدوم شد و حتی دیدار برابر ایران را هم از دست داد. این بازیکن سوریه‌ای در دیدار اخیر تیمش هم که با شکست همراه شد، نتوانست به خاطر آسیب‌دیدگی به میدان رود اما ظاهرا به بازی برابر استقلال خواهد رسید. الاهلی در دیدار نخست خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا جمعه به مصاف استقلال خواهد رفت. روزنامه الریاضیه نوشت کادر پزشکی الاهلی مجوز لازم برای بازی کردن السومه را داده است و این بازیکن می‌تواند در بازی برابر استقلال تیمش را همراهی کند. الاهلی روزهای کابوس‌واری را تجربه می‌کند و در ۶ دیدار اخیر خود شکست خورده است. هدایت تیم را ریجکمپ رومانیایی بر عهده گرفته و قرار است از این مربی در دیدار برابر استقلال رونمایی شود. 
***
عذرخواهی باشگاه پرسپولیس از هندی‌ها
باشگاه پرسپولیس از انتشار پستی در صفحه اینستاگرام باشگاه که ورود پرسپولیس به هند را با حمله نادرشاه افشار به این کشور مقایسه کرده بود، عذرخواهی و اعلام کرد «فوتبال تنها بهانه‌ای است تا مردم دنیا به یکدیگر نزدیک شوند». باشگاه پرسپولیس با انتشار پیامی به دلیل پستی که چند روز پیش درباره حمله نادرشاه افشار به هندوستان منتشر کرده بود، رسما عذرخواهی کرد. در بخشی از بیانیه باشگاه پرسپولیس آمده است: رابطه ۲ کشور ایران و هند به امروز و دیروز مربوط نیست و ریشه در تاریخ دارد. در روزی که کاروان پرسپولیس برای رقم زدن موفقیتی تازه آسمان ایران را به سمت هندوستان ترک کرد، پستی در صفحه اینستاگرام باشگاه منتشر شد که این اتفاق بدون هماهنگی بود و به همین علت وظیفه خود می‌دانیم بابت اتفاقات رخ داده عذرخواهی کنیم.

Page Generated in 0/0058 sec