printlogo


کد خبر: 232261تاریخ: 1400/1/25 00:00
تلویزیون

حمید حامی تیتراژ «بچه مهندس۴» را خواند
 حمید حامی در آستانه پخش سریال «بچه مهندس ۴» تیتراژ این سریال را خواند. به گزارش «وطن‌امروز»، گروه سازنده سریال «بچه مهندس» در تلاش برای آماده‌سازی این سریال برای پخش فصل چهارم به کارگردانی احمد کاوری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه ۲ سیما هستند و امروز (۲۵ فروردین‌ماه) نخستین قسمت آن روی آنتن می‌رود.  تصویربرداری این پروژه طی 5 ماه گذشته با ۲ گروه و در ۲ شیفت انجام شده تا تمام قسمت‌های مجموعه برای پخش به‌موقع در ایام ماه رمضان آماده باشد.  ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، محمدرضا رهبری، مهشید جوادی، سیما خضرآبادی، سهند جاهدی، کورش سلیمانی، عبدالرضا اکبری، عباس جمشیدی‌فر، سیاوش چراغی‌پور، شیوا خسرومهر، عزت‌الله مهرآوران، شهین تسلیمی، محمدرضا هدایتی، امید روحانی، رضا استادی، رحیم نوروزی، علیرضا جلالی‌تبار، بهنام شرفی، وحید نفر، ساغر عزیزی، رضا نامداری، پرویز بزرگی، حسین شمس‌آبادی، مونا خوارزمی و حسن ولیخانی گروه بازیگران فصل چهارم این سریال را تشکیل می‌دهند. 
***
فصل دوم «ایرانیش» ساخته می‌شود
تهیه‌کننده مسابقه «ایرانیش» اعلام کرد فصل دوم این مجموعه به تولید خواهد رسید. به گزارش «وطن‌امروز»، پس از پخش آخرین قسمت از مسابقه کاملا ایرانی «ایرانیش»، احسان ارغوانی تهیه‌کننده این برنامه از تغییراتی که در صورت تولید فصل دوم در آن شاهد خواهیم بود، سخن گفت. ارغوانی درباره جزئیات فصل دوم «ایرانیش» و تغییراتی که نسبت به فصل اول خواهد داشت، توضیح داد: در فصل جدید برخی مسابقات و بازی‌های ایرانی کامپیوتری می‌شوند تا جوانان بتوانند ارتباط بهتری با آن برقرار کنند و از مسیر بازی‌های رایانه‌ای به سمت بازی‌های ایرانی جذب شوند. تهیه‌کننده «ایرانیش» در ادامه عنوان کرد: برنامه‌سازان باید ذائقه مخاطب را تغییر دهند. شبکه‌های غربی ذائقه مخاطب ما را به سمت و سویی می‌برند که به بازی‌های غربی تمایل پیدا کند و ما وقتی فقط نظاره‌گر این اتفاق باشیم، بازی را باخته‌ایم. به کمک مدیران شبکه بویژه مدیر شبکه ۲ ذائقه‌سازی مخاطب به سمت فرهنگ و هویت ایرانی را هدف گرفته‌ایم و فکر می‌کنم در فصل اول هم تا حدودی موفق بوده‌ایم. 
***
سالار عقیلی و حجت اشرف‌زاده برای «دعوت» خواندند
 حجت اشرف‌زاده و سالار عقیلی، خوانندگان سرشناس موسیقی کشورمان تیتراژهای ابتدایی و پایانی «دعوت» ویژه‌برنامه افطار شبکه یک سیما را اجرا کردند. 
به گزارش «وطن‌امروز»، حجت اشرف‌زاده امسال اجرای تیتراژ ابتدایی برنامه «دعوت» را بر عهده داشته است؛ این قطعه که در قالب یک عاشقانه جذاب ساخته شده، همراه با شعری از احمد امیرخلیلی، آهنگسازی حجت اشرف‌زاده و تنظیم کمال صداقت است که همزمان با آغاز برنامه و پخش نخستین قسمت شنیده خواهد شد. تیتراژ پایانی امسال برنامه «دعوت» مناجات عارفانه‌ای است که سالار عقیلی، خواننده کشورمان آن را اجرا کرده است. این قطعه آوازی است که در لحظات افطار با خلق فضایی عارفانه پایان‌بخش برنامه خواهد بود. ویژه‌برنامه «دعوت» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجتبی کشاورز، سردبیری محیا اسناوندی و با حضور حجت‌الاسلام محمد برمایی کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که امسال با حفظ رسالت ذاتی خود یعنی پرداختن به مبحث مهم خانواده و با رویکرد اصلی نگاه ویژه به خاندان و بزرگ خاندان ایرانی در ایام ماه مبارک رمضان هر روز ساعت ۱۹:۱۵ پخش می‌شود. 

Page Generated in 0/0053 sec