printlogo


کد خبر: 232583تاریخ: 1400/2/2 00:00
نویسنده مطلع لبنانی مستندات جدیدی را از تأسیس داعش فاش کرد
انتشار «پشت پرده و اسرار داعش»

کتاب «پشت پرده و اسرار داعش»، روایتی مستند و متفاوت از داعش و نحوه شکل‌گیری و پشتیبانی آن است که به قلم نضال حماده بزودی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر می‌شود. 
به گزارش «وطن‌امروز»، ظهور ناگهانی و یکباره سازمانی تروریستی به نام «دولت‌اسلامی عراق و شام» (داعش) در عراق و سوریه و تصرف مناطق وسیعی از سرزمین‌های این دو کشور، به همراه سنگدلی و خشونت بی‌مانند با سازمان‌دهی و تشکیلات قوی و همچنین رهبری منسجم، موضوعی بود که توجه همه‌ جهانیان را به خود جلب کرد. ارائه‌ شیوه حکومت‌داری بر مبنای خلافت ‌اسلامی و طرحی برای توسعه در همه سرزمین‌های ‌اسلامی حتی آندلس و قلب اروپا نیز مزید بر علت شد و همه جهان را وادار به‌ عکس‌العمل درباره این مساله کرد، به‌ نحوی ‌که جهان برای مبارزه با این پدیده اعلام آمادگی کرد. همین موضوع کافی بود تا بسیاری از کسانی که آگاهی و اطلاعی از زمینه‌ها و جزئیات این گروه‌ تروریستی داشتند دست ‌به ‌قلم شده و برای روشنگری درباره‌ این پدیده‌ وحشتناک اقدام کنند. یکی از افرادی که در این زمینه قلم‌فرسایی کرده، «نضال حماده» است. 
وی لبنانی‌الاصل و ساکن پاریس است و با نوشتن چندین کتاب درباره حوادث اخیر در کشورهای عربی شخصیتی مطلع در این زمینه به شمار می‌رود. 

Page Generated in 0/0070 sec