printlogo


کد خبر: 232598تاریخ: 1400/2/2 00:00
«من اشتباهی بودم»

در پی تزریق اشتباه واکسن برای مسؤولان شهر آبادان به جای پاکبانان شهر، کیفرخواست زیر برای متهمان ردیف اول و دوم صادر می‌شود.
 ابتدائاً در خصوص متهم ردیف اول: پرستار شیفت شب متهم است که با علم به نقص کوررنگی مادرزادی و کتمان آن از مراجع ذی‌صلاح مبادرت به تحصیل در این رشته نموده است.
 شاکی اصلی در پرونده متهم ردیف اول، مدعی‌العموم است. متاسفانه نامبرده در روز تزریق واکسن به علت عدم تشخیص رنگ نارنجی لباس پاکبانان از رنگ سرمه‌ای متالیک و براق کت و شلوار مسؤولان شهری، از  ایشان برای نشستن در جایگاه تزریق دعوت می‌نماید و مسؤولان شهری هم از همه جا بی‌خبر روی صندلی مورد نظر جلوس می‌نمایند و بدین گونه کاملاً اتفاقی و اشتباهی مورد تزریق واکسن «کووید- ۱۹» قرار می‌گیرند.
متهم ردیف دوم: کارمند نیروی انسانی شهرداری متهم است که به علت عدم آموزش صحیح ضمن خدمت، تبحر کافی در قرائت اسامی با عناوین سازمانی را نداشته و باعث ثبت اسامی مسؤولان رده بالای اداری با عنوان پاکبان شده است.
 مقتضی است با توجه به ماده ۳*۲۷ تبصره ۴۱-۷۴ قانون مجازات بطنی، متهم ردیف اول،  تنها مجوز تزریقات برای اموات که خلعت مشخصه سفید رنگ دارند را دریافت ‌نماید. 
متهم ردیف دوم طبق ماده ۵ قانون مجازات، محکوم به گذراندن دوره‌های سوادآموزی در مؤسسه مخازن العلوم و استفاده از پکیج آموزشی طلایی این مؤسسه و کسب گواهینامه معتبر خواهد بود.
 احکام صادره قابل تجدید نظر نخواهد بود.

Page Generated in 0/0166 sec