printlogo


کد خبر: 232844تاریخ: 1400/2/8 00:00
چالش جدی پیش ‌روی رزمی‌کار ایرانی
چرا رقبای علی‌اکبری انصراف می‌دهند؟

امیرعلی اکبری، فرنگی‌کار سابق تیم‌ ملی کشتی کشورمان که چند سالی است وارد مبارزات حرفه‌ای رزمی شده و مبارزات خوبی هم از او شاهد بوده‌ایم، مدتی است دچار چالشی جدی شده و رقبایش یکی بعد از دیگری از مبارزه با او منصرف می‌شوند. 
«عباسوف» یک بار و «مالیخین» ۲ بار از دیدار برابر رقیب رزمی‌کار خود از ایران انصراف داده‌اند و امیر در آخرین مبارزه خود بعد از نزدیک به ۲ سال در سنگاپور در مبارزاتی که سازمان «ONECHAMPIONSHIP» برگزار‌کننده آن بود، در پیکار با «کانگ» کره‌ای، قفس مبارزه را بازنده ترک کرد. 
نکته‌ای که در چند وقت اخیر باعث نگرانی علاقه‌مندان به علی‌‌اکبری شده، اختلاف او با سازمان «ACA» است. برخی کارشناسان مسائل اخیری را که وی درگیر آن بوده به همین موضوع ربط می‌دهند و شنیده می‌شود این اختلاف چالشی جدی پیش روی امیر علی‌اکبری قرار داده است. 
این رزمی‌کار حرفه‌ای کشورمان تاکنون با سازمان‌های مختلف قرارداد بسته که معروف‌ترین آن نیز سازمان آمریکایی «UFC» بود که با سروصدا شروع شد و در سکوت به فسخ قرارداد انجامید. 
نکته‌ای که امیر را در این چالش جدی قرار داده، عقد قرارداد با سازمان «وان چمپیونشیب» است. این در حالی است که وی با سازمان بلاروسی «ACA» قرارداد داشته و قبل از خاتمه قرارداد و انجام کامل تعهدات، با سازمان جدید وارد مذاکره شده و قرارداد بسته و سازمان فوق نیز درخواست غرامت سنگینی را داشته است. 
به نظر می‌رسد موضوع فوق چالشی جدی پیش روی این رزمی‌کار حرفه‌ای کشورمان باشد که اگر ختم به خیر نشود، جریمه سنگینی متوجه وی خواهد شد.

Page Generated in 0/0053 sec