printlogo


کد خبر: 232845تاریخ: 1400/2/8 00:00
اخبار

افطار بازیکن لسترسیتی هنگام بازی رسمی
مدافع مسلمان لسترسیتی در جریان بازی لیگ برتر انگلیس افطار و دروازه‌بان کریستال پالاس نیز به احترام او بازی را متوقف کرد. در چارچوب هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس، لسترسیتی به مصاف کریستال پالاس رفت و به برتری 2 بر یک رسید. جدا از برد لستر و تثبیت رتبه سوم این تیم در لیگ برتر انگلیس، کار شایسته مدافع مسلمان این تیم مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. دقیقه 35 این مسابقه، «وسلی فوفانا» برای افطار به بیرون از زمین مسابقه رفت تا با نوشیدن آبمیوه‌ای روزه‌اش را باز کند. در این صحنه، دروازه‌بان تیم کریستال پالاس از زدن ضربه دروازه خودداری کرد تا این بازیکن پس از افطار خود به میدان بازگردد. فوفانا پس از این اتفاق در پایان بازی در فضای مجازی از «ویسنته گیتا» تشکر و اعلام کرد چنین اتفاقاتی در زمین، فوتبال را شگفت‌انگیز می‌کند. 
***
ناگلزمان سرمربی  بایرن‌مونیخ شد
باشگاه بایرن‌مونیخ با انتشار بیانیه‌ای به صورت رسمی یولیان ناگلزمان را به عنوان سرمربی بعدی تیم خود معرفی کرد. باشگاه بایرن‌مونیخ با انتشار بیانیه‌ای در سایت رسمی خود اعلام کرد ناگلزمان را برای هدایت این تیم در فصل آینده استخدام کرده است. هانسی فلیک، سرمربی فعلی باواریایی‌ها که تیمش در آستانه قهرمانی در بوندس‌لیگا قرار دارد، به دلیل اختلاف با حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه اعلام کرد در پایان فصل از باواریایی‌ها جدا می‌شود و شنیده‌ها از تمایل وی برای جانشینی یوآخیم لوو در تیم‌ ملی آلمان حکایت دارد. مطابق اعلام باشگاه بایرن‌مونیخ، قرارداد هانسی فلیک به درخواست خود او و با توافق دوجانبه فسخ می‌شود. در همین حال سایت گل اعلام کرد بایرن‌مونیخ برای به خدمت گرفتن ناگلزمان 33 ساله، به لایپزیش غرامتی 25 میلیون یورویی خواهد پرداخت. قرارداد ناگلزمان با بایرن‌مونیخ 5 ساله است. ناگلزمان که دوران بازیگری‌اش به خاطر مصدومیتی شدید از ناحیه زانو خیلی زود به پایان رسید، مربیگری را سال 2016 در تیم هوفنهایم آغاز کرد و ۳ سال بعد به لایپزیش پیوست و نتایج خوبش در این
۲ تیم، باواریایی‌ها را متقاعد کرد او را به عنوان سرمربی بعدی‌شان انتخاب کنند. 
***
گزینه‌های المپیکی کشتی آزاد در لهستان محک می‌خورند
کادر فنی تیم ‌ملی کشتی آزاد در نظر دارد برخی نفرات مورد نظر در ترکیب تیم المپیکی خود را در تورنمنت زیلکوفسکی لهستان محک بزند. اواخر فروردین‌‌ماه بود که ۳ آزادکار منتخب ایران یعنی امیرمحمد یزدانی، یونس امامی و محمدحسین محمدیان توانستند با حضوری پیروزمندانه در رقابت‌های گزینشی المپیک در قاره آسیا سهمیه‌های باقیمانده المپیک در اوزان ۶۵، ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم را کسب کنند. به این ترتیب با احتساب ۳ سهمیه کسب شده در رقابت‌‌های جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان، سهمیه‌های المپیک برای تیم ‌ملی کشتی آزاد تکمیل شد تا این تیم با ترکیبی کامل راهی توکیو شود اما دغدغه‌های کادر فنی با مشخص شدن تکلیف سهمیه‌های المپیک هنوز تمام نشده و غلامرضا محمدی و همکارانش در نظر دارند برخی گزینه‌های ترکیب تیم اعزامی به المپیک را در یک میدان بین‌المللی معتبر محک بزنند. به همین دلیل برخی آزادکاران منتخب کادر فنی اواسط خرداد‌ماه راهی جام زیلکوفسکی لهستان خواهند شد تا در آخرین میدان تدارکاتی قبل از المپیک به مصاف رقبای خود بروند. در همین راستا ابراهیم مهربان، مربی تیم ‌ملی کشتی آزاد کشورمان با اشاره به روند انتخاب برخی ملی‌پوشان اعزامی به بازی‌های المپیک توکیو گفت: «بچه‌های ما تورنمنت بین‌المللی جام زیلکوفسکی را پیش رو دارند که کادر فنی برای محک زدن بچه‌ها نگاه ویژه‌ای به این مسابقات دارد. البته اعزام به لهستان از قبل جزو برنامه‌های ما بود که دست ما را برای انتخاب نفرات المپیکی باز خواهد کرد».
البته در کشتی فرنگی هم شرایط مشابهی وجود دارد و محمد بنا در نظر دارد در همان زمان در تورنمنت بین‌المللی جام پیت‌لاسینسکی لهستان، برخی گزینه‌های المپیکی خود را محک بزند. نهمین مرحله از اردوی تیم ‌ملی کشتی آزاد نیز از روز ۶ اردیبهشت‌ماه در محل خانه کشتی شهید ابراهیم هادی مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده که تا ۱۷ اردیبهشت پیگیری خواهد شد.

Page Generated in 0/0109 sec