printlogo


کد خبر: 232907تاریخ: 1400/2/9 00:00
چند اولویت برتر
با شگفت انگیزان۲ آشنا شوید

مجله آسوشی میتسوبیشی پرس در مقاله‌ای چند اولویت مهم مقامات دولت ایران را به عنوان شگفت انگیزان۲ منتشر کرد که به شرح زیر است:
 
۱- دیوار: مسأله وجود یا عدم وجود دیوار در خیابان‌ها و پیاده‌روها همیشه جزو اولویت‌های مهم بوده است. البته چگونگی کشیدن دیوار در آن تعداد پیاده‌رو در هاله‌ای از ابهام است.
 
۲- ربنا: از آنجایی که مردم ایران بسیار به آیین مذهبی خود اهمیت می‌دهند بدون شنیدن صدای ربنا از یک خواننده خاص روزه‌شان را باز نکرده و قهر می‌کنند؛ حتی اگر روزه نباشند.
 
۳- چرخ: چرخیدن چند چرخ به صورت همزمان همیشه مسأله مهم بشر بوده حتی بعد اینکه چرخ اختراع شد اولین سوال این بود که چگونه 2 تا چرخ را با هم بچرخانیم؟ که گویا در دولت ایران پاسخ آن پیدا شده اما به ما نمی‌گویند. خسیس‌ها!
 
۴- واردات غذای حیوان: این اولویت که هنوز برای باغ وحش هم قفل است دهان حیرت کارشناسان را باز نگه داشته است و ایشان سکوت را ترجیح دادند.
 
۵- مذاکره: این دقیقا اولین اولویت دولت ایران بوده اما چون دلواپسان در آنجا (محل اولویت‌سنجی جهان) هم نفوذ کرده‌اند اجازه نوشتن این اولویت را در ابتدا ندادند.
 
۶- شناسنامه: داشتن یا نداشتن شناسنامه در اجازه سخن گفتن و نقد کردن نقش بسزایی دارد زیرا هر کس شناسنامه نداشته باشد نمی‌تواند حرف مفت بزند و فقط باید حرف مفت را بشنود.
 
لازم به ذکر است لیست در حال تکمیل است و در صورت تکرار به‌روزرسانی خواهد شد.

Page Generated in 0/0046 sec