printlogo


کد خبر: 233035تاریخ: 1400/2/13 00:00
اخبار

حضور ۳۰ اندیشمند از ۲۰ کشور در دومین کنگره بین‌المللی قدس شریف
 معاون بین‌الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از برگزاری دومین کنگره بین‌المللی قدس شریف به صورت مجازی با شعار «القدس‌اقرب» و حضور ۳۰ اندیشمند از ۲۰ کشور جهان خبر داد. 
به گزارش «وطن‌‌امروز»، حجت‌الاسلام حمید احمدی، معاون بین‌الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از سخنرانی شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین در نخستین روز این همایش خبر داد و گفت: این کنگره با دعوت از نخبگان و اساتید و استقبال اندیشمندان از سراسر جهان با شرایط محدود به صورت مجازی با پیام یکی از مراجع عالیقدر آغاز می‌شود و پس از آن آیت‌الله اعرافی به عنوان رئیس این کنگره بین‌المللی سخنرانی خواهد کرد. معاون بین‌الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه شعار امسال در روز قدس بر اساس سخنان سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان انتخاب شده است، تصریح کرد: شعار «القدس اقرب» را ستاد قدس با رایزنی و مشورت با علمای لبنان و فلسطین انتخاب کردند و ما نیز در این کنگره همین شعار را برگزیدیم. 
***
کرونا ٣٠ درصد تولیدی‌های عفاف و حجاب را ورشکسته کرد
مدیر دومین نمایشگاه عفاف و حجاب گفت: طبق بررسی‌ها، در این حوزه نزدیک به ۳۰درصد از مجموعه‌های تولیدی ورشکسته یا تعطیل شده‌اند و ما باید برای سرپا کردن دوباره این مجموعه‌ها متحد شویم. 
رضا سلیمانی، مدیر دومین نمایشگاه عفاف و حجاب گفت: ایده اولیه برگزاری نمایشگاه مجازی و استفاده از فناوری‌های نوین برای معرفی محصولات عفیفانه و فروش بدون واسطه این محصولات سال ٩٨ مطرح شد و با شیوع ویروس کرونا و آسیب‌هایی که به صنعت تولید محصولات عفاف و حجاب زد قوت گرفت. 
این فعال حوزه عفاف و حجاب گفت: متاسفانه شرایط اقتصادی و در پی آن همه‌گیری کرونا، بسیاری از تولیدکنندگان این عرصه را زمینگیر کرده است. طبق بررسی‌های انجام‌شده، در این حوزه نزدیک به ۳۰ درصد مجموعه‌های تولیدی ورشکسته یا تعطیل شده‌اند و ما فعالان حوزه عفاف و حجاب باید برای سرپا کردن دوباره این مجموعه‌ها با هم متحد شویم و با فروش محصولات تولیدشده به ادامه فعالیت‌های آنها کمک کنیم. 

Page Generated in 0/0049 sec