printlogo


کد خبر: 233091تاریخ: 1400/2/15 00:00
صدای فرهاد هم از حواشی هیأت‌مدیره درآمد
خودزنی آبی‌ها

جدایی فراز کمالوند از باشگاه استقلال پس از برد این تیم مقابل الاهلی عربستان در همان نخستین دیدار در لیگ قهرمانان آسیا شنیده شد. چند روزی رسانه‌ها روی این خبر کار کردند تا شایعه جدایی این مربی بیشتر از قبل رنگ واقعیت به خود بگیرد. پس از ورود تیم استقلال به ایران، کمالوند به سایپا پیوست و با این تیم قرارداد 5/1 ساله بست اما نکته عجیب ماجرا جایی است که حجت نظری به عنوان سخنگوی باشگاه استقلال در صحبت‌هایش عنوان کرد اعضای هیأت‌مدیره از ماجرای جدایی کمالوند بی‌خبر بوده‌ و شوکه شد‌ه‌اند. این در حالی است که در روزهایی که استقلال در عربستان حضور داشت، تمام اخبار و اطلاعات تیم به رئیس هیأت‌مدیره باشگاه اعلام می‌شد تا به اعضای هیأت‌مدیره منتقل کند. در واقع در عربستان جلسه‌ای تشکیل نشده که اعضا با همدیگر صحبتی داشته باشند و تنها اخبار از طریق مدیرعامل به رئیس هیأت‌مدیره انتقال پیدا می‌کرد تا بقیه اعضا در جریان امور و اخبار قرار بگیرند. اینکه هواداران و رسانه‌های ورزشی از جدایی کمالوند خبر داشته باشند و سخنگوی باشگاه با توجه به اینکه ارتباط خوبی هم با رسانه‌ها دارد، متوجه ماجرای جدایی مربی تیمش نباشد، اتفاق عجیب و غریبی است که تنها در باشگاه استقلال رخ می‌دهد. از طرفی طبق شنیده‌های ما پس از صحبت‌های نظری، صدای فرهاد مجیدی هم درآمده که جدایی فراز کمالوند با موافقت او انجام شده و این صحبت سخنگوی باشگاه چیزی جز حاشیه برای تیم او نخواهد داشت. 
فرهاد حتی پس از ابراز ناراحتی، با نشر استوری و نوشتن آرزوی موفقیت برای فراز کمالوند، نشان داد می‌خواهد این ماجرا تمام شود و تیمش را از حاشیه بیرون بکشد. 
بدیهی است زمانی که سرمربی موافقت خود را جهت جدایی دستیارش اعلام می‌کند، مدیران باشگاه چاره‌ای جز موافقت ندارند. وقتی ۲ مربی دوستانه از یکدیگر جدا شده‌اند، اعضای هیأت‌مدیره باشگاه نمی‌توانستند مانع این جدایی شوند. 
بیش از آنکه رفتن کمالوند موضوع مهمی برای اعضای باشگاه استقلال باشد، به نظر می‌آید برخی اعضای هیأت‌مدیره با مدیرعامل تیم مشکل دارند. آنها به جای آنکه حواشی را از تیم‌شان دور کنند، خودشان عامل حاشیه شده‌اند و مصاحبه‌های گاه و بی‌گاه و بی‌موردشان به جای کمک، آرامش را هم از تیم‌شان گرفته‌ است. نکته عجیب‌تر اینکه یک خبرنگار نزدیک به هیأت‌مدیره پیش از انتشار صحبت‌های سخنگوی باشگاه، خبر شوکه شدن و عصبانیت اعضای هیأت‌مدیره از رفتن کمالوند را در کانال‌های هواداری نشر داد تا یک بار دیگر مشخص شود برای کنار زدن مدیرعامل، برخی اعضا دست از شیطنت‌های این چند وقته برنداشته‌اند؛ اعضایی که تنها مقابل دوربین‌ها حاضر می‌شوند و در حل مشکلات باشگاه قدمی برنمی‌دارند. آنها حاضرند استقلال به حاشیه کشیده شود ولی مدیرعامل در این تیم نماند.

Page Generated in 0/0053 sec