printlogo


کد خبر: 233126تاریخ: 1400/2/16 00:00
موسیقی

«خانه اجدادی» به مناسبت روز جهانی قدس منتشر شد
مدیریت موسیقی سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران قطعه موسیقی ۳ زبانه «خانه اجدادی» را به مناسبت روز جهانی قدس منتشر کرد. 
به گزارش «وطن‌‌امروز»، قطعه ۳ زبانه «خانه اجدادی» در آستانه روز جهانی قدس توسط مدیریت موسیقی سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران پیش روی مخاطبان قرار گرفت. آهنگسازی این قطعه که به ۳زبان فارسی، عربی و انگلیسی اجرا شده است به عهده امیرحسین سمیعی و تنظیم آهنگ به عهده علی مهربانی بوده است. خوانندگان این اثر سیدمحسن حسینی (فارسی)، عبدالرضا هدایتی (عربی) و وهاب ابراهیمی (انگلیسی) هستند که اشعاری از رضا یزدانی، مرتضی حیدری‌آل‌کثیر و وهاب ابراهیمی را اجرا کرده‌اند. این اثر با مشارکت اتحادیه بین‌المللی سازمان‌های غیردولتی حامی حقوق فلسطین تهیه شده است. 
***
راه‌اندازی باشگاه‌های پنجگانه در مرکز موسیقی حوزه هنری
مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی از راه‌اندازی باشگاه‌های پنج‌گانه هنری تولید محور در این مجموعه خبر داد. 
به گزارش «وطن‌امروز» میلاد عرفان‌پور، مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری از راه‌اندازی باشگاه‌های هنری تولیدمحور در حوزه هنری خبر داد و گفت: در ادامه فعالیت‌های باشگاهی این مرکز در نظر داریم تا علاوه بر باشگاه تصنیف و ترانه، باشگاه‌های تنظیم‌کنندگان، خوانندگان، آهنگسازان و نوازندگان را نیز راه‌اندازی کنیم. این مرکز به منظور ارتقای تولیدات، آموزش و تربیت هنرمندان متخصص و توانمند در حوزه موسیقی در حال راه‌اندازی مجموعه باشگاه‌های هنری خود است.  

Page Generated in 0/0154 sec