printlogo


کد خبر: 233636تاریخ: 1400/2/29 00:00
روایت ترور شهید هسته‌ای در «صبح آخرین روز»

مجموعه تلویزیونی «صبح آخرین روز» با موضوع زندگی شهید شهریاری که به تازگی به عنوان سریال جدید شبکه ۲ سیما روی آنتن رفته است، در قسمت نخست به بازسازی ترور این شهید هسته‌ای توسط صهیونیست‌ها پرداخت و این موضوع بازتاب‌های فراوانی هم داشت. 
سریال «صبح آخرین روز» در نخستین قسمت با نمایش لحظه ترور شهید شهریاری آغاز شد. شهریاری که از دانشمندان هسته‌ای کشورمان است، سال 1345 در زنجان متولد شد و متأهل و دارای ۲ فرزند به نام‌های محسن و زهرا است. شهید مجید شهریاری، دانشمند فرزانه و استاد فیزیک هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی ایران 8 آذر 1389 توسط رژیم صهیونیستی و با همکاری اطلاعاتی منافقین در یک عملیات تروریستی به درجه رفیع شهادت نائل شد. حال پس از چند سال تلویزیون سریالی با نام «صبح آخرین روز» این شب‌ها روی آنتن برده که پخش آن از شبکه 2 سیما آغاز شده است. 
این سریال پربازیگر است و 400 کاراکتر در آن ایفای نقش خواهند کرد. در لوکیشن‌‌های زنجان و قسمت‌هایی که مربوط به سرزمین مادری شهید شهریاری است بازیگرانی همچون مهران رجبی، زهرا سعیدی، میرطاهر مظلومی، سپیده خداوردی، شهرام عبدلی، سیروس همتی، حسن اسدی، افسانه ایفای نقش کرده‌اند. ناصری، راضیه دهقان، اردشیر رستمی بوده، این سریال در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه‌کنندگی مصطفی علمی‌فرد ساخته شده است. 
تولید آن از اواخر مردادماه سال گذشته در زنجان آغاز شد و در ادامه ۵ ماه نیز در تهران ضبط ادامه داشت. این سریال زندگی «شهید شهریاری» را از بدو تولد تا شهادت به تصویر می‌کشد. حسین تبریزی، کارگردان شناخته‌شده تلویزیون ایران که تا به حال آثار مختلفی چون «رخنه»، «تا رهایی»، «قسم» و «کیفر» را کارگردانی کرده است. 

Page Generated in 0/0059 sec