printlogo


کد خبر: 233637تاریخ: 1400/2/29 00:00
سینما

بهزاد فراهانی «مهمانی از کارائیب» را جلوی دوربین می‌برد
بهزاد فراهانی نخستین فیلم سینمایی خود با عنوان «مهمانی از کارائیب» را به تهیه‌کنندگی شهرام گیل‌آبادی مقابل دوربین می‌برد. 
به گزارش «وطن‌امروز»، فیلم سینمایی «مهمانی از کارائیب» به کارگردانی بهزاد فراهانی و تهیه‌کنندگی شهرام گیل‌آبادی طی چند روز آتی مقابل دوربین می‌رود. فراهانی فیلمنامه این اثر عاشقانه را بر اساس رمان «مهمانی از کارائیب- شبی با کاسترو» به قلم خودش نوشته است و حمیدرضا قطبی به عنوان مشاور کارگردان او را همراهی می‌کند. جواد راهزانی، مدیریت تولید این فیلم را بر عهده دارد. در خلاصه داستان «مهمانی از کارائیب» آمده است: «خیاطی کارکشته عاشق بانویی شده که همسرش را اعدام کرده‌اند. خیاط به دلیل دلبستگی به رفاقت با دوستش، شجاعت بیان این عاشقانگی را ندارد و بانو نیز به دلیل وفاداری به شوی رفته‌اش دهان می‌بندد و دل را لجام می‌زند. این عشق پنهان داستان ناتمام بسیاری از مردان و زنان شرقی است. عشق‌هایی که سرانجامش را باید در فلسفه شرق جست...».
***
اکران آنلاین به «جنون» رسید
 فیلم سینمایی «جنون» به کارگردانی کامران قدکچیان به صورت آنلاین اکران می‌شود. 
به گزارش «وطن‌امروز»، فیلم «جنون» به کارگردانی کامران قدکچیان و تهیه‌کنندگی مؤسسه رسانه‌های تصویری به عنوان یکی از محصولات بنیاد سینمایی فارابی بزودی به صورت آنلاین اکران خواهد شد. میترا حجار، کامبیز دیرباز، آشا محرابی، قربان نجفی، مجید جعفری و مهرناز افلاکیان در این فیلم ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه داستان «جنون» آمده است: «در کنار بنادر خلیج‌فارس، در یک محدوده خاص جغرافیایی، سنتی به نام «زار» وجود دارد که یک مراسم جن‌گیری در جنوب ایران است و گروهی از مردم آن منطقه آن را باور دارند و گروهی دیگر، آن را قبول ندارند. بهزاد بر این باور است که روح برساد او را تسخیر کرده و این مرد روان‌پریش با ورود به خلوت غزل ماجراهایی دلهره‌آور پیش می‌آورد و...».
***
فیلم سینمایی «بلیط» کلید خورد
تصویربرداری فیلم سینمایی «بلیط» (بلوط) در ژانر کودک و نوجوان به نویسندگی و کارگردانی مرتضی رحیمی و تهیه‌کنندگی علیرضا سجادپور بتازگی آغاز شده است. 
به گزارش «وطن‌امروز»، امیررضا فرامرزی، سوگل طهماسبی، داراب آقاسی‌زاده، کبری گودرزی، محمود مقامی، رویا لطف‌الله، فرزاد سلطانی، اشرف شاه‌حسینی، اکبر جعفری‌شهنی، زهرا بوکان، حبیب تاجمیری، کوثر محبی، غلام سیاه‌پور، امیرمحمد هاشمی، حمیدرضا تربتیان، حمید اسلامی، رضا موری، علیرضا اسیوند و جمعی از بازیگران محلی و هنرمندان شهرستان‌های اندیکا، مسجدسلیمان و شوشتر در این فیلم بازی کرده‌اند. تصویربرداری فیلم در شهرستان‌های اندیکا، مسجدسلیمان، شوشتر، ایذه و اصفهان انجام می‌شود. در خلاصه داستان فیلم آمده است: «بلیطی، کودک خردسال که از قضا یتیم نیز هست و با پدربزرگ خود زندگی می‌کند، مشتاق دیدار مادر است و اهالی محله زندگی مادر را از او مخفی نگه داشته‌اند. صبر بلیطی لبریز شده و در نهایت شماره تلفنی از مادر خود می‌یابد اما...»

Page Generated in 0/0066 sec