printlogo


کد خبر: 234469تاریخ: 1400/3/22 00:00
تزریق ۵ میلیون دوز واکسن کرونا در کشور
124 نفر دیگر از هموطنان بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند

آمار مبتلایان به کرونا از اواخر هفته گذشته افزایشی شده است. مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت دیروز اعلام کرد: بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۹۹۶۶ بیمار جدید مبتلا به «کووید-۱۹» در کشور شناسایی شدند؛ بر این اساس مجموع بیماران «کووید-۱۹» در کشور به ۳ میلیون و ۱۳ هزار و ۷۸ نفر رسید. بنا به این گزارش، از ظهر پنجشنبه تا ظهر جمعه (۲۱ خرداد ۱۴۰۰‌) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۹۹۶۶ بیمار جدید مبتلا به «کووید-۱۹» در کشور شناسایی شدند که ۱۳۲۷ نفر از آنها بستری شدند. 
متاسفانه در طول این مدت، ۱۲۴ بیمار «کووید-۱۹» جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۸۱ هزار و ۷۹۶ نفر رسید. 
خوشبختانه تاکنون ۲ میلیون و ۶۲۴ هزار و ۸۰۲ نفر از بیماران بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. 
همچنین 3494 نفر از بیماران مبتلا به «کووید-۱۹» در بخش‌ مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. 
در حال حاضر ۱۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۰۱ شهر نارنجی و ۲۳۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند. 
طبق اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، تاکنون ۴ میلیون و ۲۹۵ هزار و ۸۰۷ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۷۶۵ هزار و ۲۱۳ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق‌شده در کشور به ۵ میلیون و ۶۱ هزار و ۲۰ دوز رسید. 
 
* تزریق ۵ میلیون و ۶۱ هزار دوز واکسن کرونا در کشور
گزارش‌های روزانه وزارت بهداشت نشان می‌دهد که تاکنون بیش از ۵ میلیون و ۶۱ هزار دوز واکسن «کووید-۱۹» در کشور تزریق شده است. به گزارش مهر، بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، تاکنون ۴ میلیون و ۲۹۵ هزار و ۸۰۷ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۷۶۵ هزار و ۲۱۳ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند. بر همین اساس مجموع واکسن‌های تزریق‌شده در کشور به ۵ میلیون و ۶۱ هزار و ۲۰ دوز رسید. 
 

Page Generated in 0/0060 sec