printlogo


کد خبر: 234769تاریخ: 1400/3/30 00:00
اخبار

احتمال تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال
احتمال اینکه در نخستین جلسه هیات‌مدیره استقلال تغییرات عمده‌ای در بخش مدیریت آن ایجاد شود، وجود دارد. بنا به تصمیم و تصویب هیات‌مدیره استقلال که در آخرین نشست مشترک آنها با وزیر ورزش به تایید او هم رسید، مقرر شد احمد مددی، مدیرعامل این باشگاه علاوه بر اجرای مصوبات هیات‌مدیره، درباره صورت‌های مالی باشگاه هم شفاف‌سازی کند، در غیر این صورت هیات‌مدیره این اختیار را دارد تا تغییراتی در مدیریت ایجاد کند. برخی شواهد درباره باشگاه استقلال نشان می‌دهد این باشگاه ظرفیت ایجاد تغییراتی در بدنه مدیریتی‌اش را دارد و احتمال اینکه این هفته این تغییرات انجام شود وجود دارد. علی نامداری که در آخرین روزهای سال گذشته تا آستانه حضور در هیات‌مدیره این باشگاه پیش رفت اما تنها با حکم مشاور هیات‌مدیره به بدنه مدیریت اضافه شد، در صورت ایجاد تغییرات، بیشترین شانس را برای سرپرستی موقت باشگاه دارد.
***
ماجرای فسخ قرارداد کاپیتان‌های تراکتور چیست؟
با وجود اخبار منتشرشده، فسخ قرارداد ۲ کاپیتان تیم فوتبال تراکتور به سازمان لیگ ارسال نشده است. مسعود شجاعی و اشکان دژاگه ۲ کاپیتان تیم فوتبال تراکتور پس از حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا دیگر در تمرینات این تیم شرکت نکردند. این ۲ بازیکن هم‌اکنون در خارج از کشور حضور دارند و در پایان فصل هم قراردادشان با تراکتور به اتمام می‌رسد. دژاگه و شجاعی در این مدت مذاکراتی هم با محمدرضا زنوزی در استانبول ترکیه انجام دادند و پس از آن هم به استراحت خود و دوری از تیم ادامه دادند. روز گذشته هم خبری درباره فسخ رسمی قرارداد دژاگه و شجاعی با ارسال نامه رسمی آنها به باشگاه تراکتور و سازمان لیگ منتشر شد که طبق پیگیری‌های خبرنگار فارس تاکنون هیچ یک از طرفن چنین درخواستی به سیستم اتوماسیون سازمان لیگ ارسال نکرده‌اند. از طرفی این ۲ بازیکن مطالباتی از تراکتور دارند که باید برای دریافت آنها با مدیران و مالک باشگاه به جمع‌بندی برسند اما موضوع قطعی این است که آنها فصل آینده با توجه به اتمام قراردادشان و اتفاقات هفته‌های اخیر، جایی در جمع سرخپوشان تبریزی ندارند. 
***
شمارش معکوس برای محرومیت پرسپولیس
سرمربی پیشین و آرژانتینی تیم فوتبال پرسپولیس هیچ علاقه‌ای به مذاکره با مسؤولان باشگاه و دادن وقت بیشتر برای دریافت ‌طلب خود ندارد. به گزارش مهر، دادگاه عالی ورزش نهم خردادماه سال جاری رأی قطعی خود مربوط به پرونده‌ طلب ۵۸۰ هزار دلاری گابریل کالدرون، سرمربی پیشین پرسپولیس را صادر کرد که طی آن باشگاه را ملزم به پرداخت تمام و کمال این مبلغ به همراه سود ۵ درصد سالانه آن ظرف مدت ۳۰ روز کرد. سیدمجید صدری، رئیس هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع خبر از شروع مذاکره با کالدرون برای گرفتن تخفیف و فرصت بیشتر در پرداخت ‌طلب او داد؛ درخواستی که از سوی باشگاه پرسپولیس ۲ مرحله به کالدرون ارائه شد اما سرمربی پیشین و آرژانتینی به هیچ وجه زیر بار آن نرفت. وی از اینکه باشگاه پرسپولیس در طول دوران درخواست او مبنی بر پرداخت مطالباتش در ۲ سال گذشته از دادن پاسخ امتناع کرده بود عذرخواهی جعفر سمیعی، مدیرعامل باشگاه را نپذیرفت و از مدیربرنامه خود در ایران خواست دیگر درباره دریافت طلبش از سرخ‌ها با او تماس هم نگیرد. کالدرون به هیچ وجه راضی به همکاری با باشگاه نیست اما صدری و سمیعی همچنان قصد دارند از او وقت بگیرند. باشگاه پرسپولیس از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواسته است ‌طلب کالدرون را از محل درآمدهای این باشگاه بابت نایب‌قهرمانی ۲۰۲۰ آسیا پرداخت کند که البته هنوز پاسخی دریافت نکرده است. پرسپولیسی‌ها تنها تا ۱۰ روز دیگر برای جلب نظر کالدرون فرصت دارند اما به نظر می‌رسد روزشمار محرومیت دوباره این باشگاه به دلیل عدم پرداخت ‌طلب خارجی‌های پیشین باشگاه راه افتاده است. 

Page Generated in 0/0472 sec