printlogo


کد خبر: 236202تاریخ: 1400/5/5 00:00
تلویزیون

بازیگر «خانه امن» به «سرجوخه» پیوست
در حالی که جدیدترین اثر احمد معظمی از پاییز سال گذشته جلوی دوربین رفته است، کماکان بازیگرانی با ترکیبی متفاوت به کار اضافه می‌شوند. به گزارش «وطن‌امروز»، اخیرا سامان صفاری بازیگری که با سریال «دلدادگان» به شهرت رسید و با ایفای نقش پیام در «خانه امن» خوش درخشید، در دومین تجربه همکاری مشترک خود با احمد معظمی، کاراکتر کیان را در مجموعه «سرجوخه» بازی می‌کند. «سرجوخه» با روایت دو قصه موازی، به زندگی ۲ شخصیت غلامرضا و کیان که از ۲ طبقه اجتماعی مختلف با انگیزه‌ها و کشمکش‌های متفاوت هستند می‌پردازد که در راه رسیدن به عشق موانع و اتفاقات زیادی سر راه‌شان قرار می‌گیرد که روند رسیدن به آن را کندتر و جذابیت قصه را بیشتر می‌کند. پیش از این نام حمیدرضا محمدی به عنوان بازیگر نقش «غلامرضا» نیز رسانه‌ای شده بود. «سرجوخه» یک درام امنیتی- اجتماعی از تولیدات جدید مرکز سیمافیلم است که به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری تولید می‌شود. 
***
۶ کارگردان جوان در سریال «تازه‌‌‌وارد»
دومین سریال تولیدی باشگاه فیلم سوره جلوی دوربین می‌رود. به گزارش «وطن‌امروز»، سریال تلویزیونی «تازه‌وارد» دومین سریال تولید‌شده در باشگاه فیلم سوره بزودی جلوی دوربین می‌رود. سریال «تازه‌وارد» یک سریال اپیزودیک با موضوع خانواده است که قرار است توسط چند کارگردان جوان کارگردانی شده و روی آنتن رسانه ملی برود. سریال «تازه‌وارد» به تهیه‌کنندگی محمدجواد موحد تولید خواهد شد و اپیزود‌های مختلف آن را رضا کشاورز، محسن امانی، هادی حاجتمند، حسن حبیب‌زاده، سجاد معارفی و میلاد محمدی کارگردانی خواهند کرد. این سریال محصول خانه تولیدات جوان بوده و مجری طرح آن نیز باشگاه فیلم سوره است. گفتنی است پیش از این نیز خانه تولیدات جوان فیلم تلویزیونی «وانتافه» را با باشگاه فیلم سوره تولید کرده بود و سریال «تازه‌وارد» دومین محصول مشترک این ۲ مجموعه به حساب می‌آید. 
***
جواد خیابانی میهمان «به اضافه مستند» 
 مستند «وزن طلا» همزمان با برگزاری مسابقات المپیک در شبکه مستند به نمایش درآمده و با حضور جواد خیابانی، مجری و گزارشگر برنامه‌های ورزشی نقد و بررسی می‌شود. به گزارش «وطن‌امروز»، مستند پزشکی- ورزشی «وزن طلا»، چالش‌های سلامت روانی و دغدغه‌های ذهنی ورزشکاران حرفه‌ای المپیک را بررسی می‌کند. این فیلم مستند که محصول سال ۲۰۲۰ آمریکاست همزمان با همه‌گیری ویروس کرونا در سراسر جهان که باعث تعویق المپیک توکیو شد، منتشر شد. این تعویق و سردرگمی فشار روانی ورزشکاران را چندبرابر کرد. خیابانی دکترای آسیب‌شناسی ورزشی دارد و در موضوع فیلم مستند «وزن طلا» صحبت می‌کند. این قسمت از برنامه «به اضافه مستند»، امشب ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند پخش می‌شود.

Page Generated in 0/0055 sec