printlogo


کد خبر: 236451تاریخ: 1400/5/12 00:00
اخبار

رونمایی از سرپرست جدید تیم ‌ملی والیبال
کار سرپرست تیم ‌ملی والیبال کشورمان با پایان المپیک توکیو خاتمه پیدا کرد. با پایان یافتن کار تیم ‌ملی والیبال کشورمان در المپیک توکیو، عملا کار امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ‌ملی هم به پایان رسید. وی که حضورش در مسابقات اخیر با حواشی و اتفاقات مشکوکی همراه بود، در اظهارنظری اعلام کرده بود دوران سرپرستی من در تیم‌ ملی پس از المپیک پایان می‌یابد. از سوی دیگر به پیشنهاد بهروز عطایی و موافقت محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون، اعضای کادر فنی تیم بزرگسالان اعزامی به مسابقات قهرمانی مردان آسیا به شرح زیر معرفی شدند: مصطفی کارخانه (سرپرست)، علیرضا طلوع‌کیان (دستیار اول سرمربی)، عظیم جزیده (دستیار دوم سرمربی)، دکتر مهدی احمدی (تراپیست) و حسین خوریانی (آنالیزور). به این ترتیب به نظر می‌رسد مصطفی کارخانه، سرپرست جدید تیم‌ ملی والیبال کشورمان است که به عنوان جایگزین امیر خوش‌خبر فعالیت خواهد کرد. بیست‌و‌یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از 21 تا 28 شهریورماه به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود و تیم‌ ملی بزرگسالان ایران به سرمربیگری بهروز عطایی با ترکیبی از مردان حاضر در المپیک توکیو و دیگر بازیکنان جوان در این رقابت‌ها شرکت می‌کند. ایران همراه با پاکستان، تایلند و هنگ‌کنگ در گروه دوم مسابقات قهرمانی مردان آسیا قرار دارد. 
***
داوران نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال مشخص شدند
از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال، تیم داوری دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی مشخص شد. اسامی داوران مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی به شرح زیر است:
چهارشنبه ۱۳ مرداد  
استقلال تهران- گل‌گهر سیرجان  
سیدوحید کاظمی، محمدرضا ابوالفضلی، حسن ظهیری و یاسر همرنگ 
ناظر: یدالله جهانبازی  
فولاد خوزستان- ملوان بندرانزلی 
کوپال ناظمی، قهرمان نجفی، محمدجواد مداح و مجتبی افرا 
ناظر: حسین عرب‌براقی 
***
ورزشکاری که مدال طلا را مدیون «خنده» است
مته گازوز با خنده‌های خود در المپیک توکیو به چهره‌ای شناخته‌شده تبدیل شد و مدال طلا را نیز به دست آورد. 
به گزارش تلگراف، مته گازوز، ورزشکار تیروکمان ترکیه یکی از چهره‌های شناخته شده در المپیک توکیو بود؛ آن هم نه به خاطر درخشش و حتی کسب مدال طلا، بلکه خنده‌ها و چهره بشاش او بود که باعث شد او به شخصیت محبوبی تبدیل شود. او به رویترز گفت: تصور کنید در فینال المپیک هستید، کمان خود را کشیده‌اید و یک نفر پشت سر شما می‌خندد. من ۸۰ درصد این مدال را مدیون لبخند هستم. طلای گازوز برای نخستین‌بار در تاریخ تیراندازی با کمان ترکیه بود؛ ورزشی که در آن تمرکز شدید، کلیدی است و ورزشکاران کره‌جنوبی معمولا این عناوین را در انحصار خود دارند. وی توضیح داد: در این سطح، عملا هیچ تفاوتی بین کمانداران از نظر توانایی‌های فنی وجود ندارد. همه چیز به دوام و برتری ذهنی بازمی‌گردد. همه ورزشکاران از تاکتیک‌های مختلفی استفاده می‌کنند. برخی دوست دارند فریاد بزنند، برخی دوست دارند تا پایان زمان مجاز منتظر بمانند و رقیب خود را در حاشیه نگه دارند. روش من خوشحال بودن است و نشان می‌دهد چقدر راحت هستم. روز شنبه، گازوز در فینال با مائورو نسپولی، قهرمان المپیک تیمی سابق ایتالیا روبه‌رو شد و با نتیجه 4-6 پیروز شد و تنها قهرمان تیراندازی با کمان غیر کره‌ای در بازی‌های توکیو لقب گرفت.

Page Generated in 0/0065 sec