printlogo


کد خبر: 238042تاریخ: 1400/6/24 00:00
اخبار

پرسپولیس با گل ترابی از سد استقلال تاجیکستان گذشت
صعود در دوشنبه
پرسپولیس دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا برابر استقلال تاجیکستان را در شرایطی با برتری به پایان برد که برای رسیدن به این برد سختی زیادی کشید. مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان فوتبال آسیا سه‌شنبه با دیدار تیم‌های استقلال تاجیکستان و پرسپولیس ایران در ورزشگاه ملی شهر دوشنبه پیگیری شد که این دیدار با برتری یک بر صفر نماینده ایران به پایان رسید. مهدی ترابی در دقیقه ۹۰ گل برتری پرسپولیس را به ثمر رساند. چمن مصنوعی و غیراستاندارد ورزشگاه پامیر دوشنبه و همچنین حضور هواداران استقلال موجب شد پرسپولیس فضای بسیار دشواری را تجربه کند. با این وجود سانتر دقیقه ۹۰ مهدی ترابی با خوش‌شانسی قرمزهای ایران مستقیم به درون دروازه استقلال رفت تا شاگردان گل‌محمدی از سد این رقیب چغر بگذرند.
***
روایت اسکی‌باز المپیکی ایران از مورد حمله قرار گرفتن توسط افراد ناشناس
المپین اسکی ایران می‌گوید چند روز پیش در محله دربندسر مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفته است. بر اساس اعلام المپین ایرانی، چند روز پیش تعدادی افراد ناشناس در محله دربندسر به محمدکیادربندسری حمله کرده‌اند. او دلیل این اتفاق را نمی‌داند ولی تاکید دارد موضوع را با مستندات کافی از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌کند. کیادربندسری درباره این ماجرا به ایسنا گفت: چند روز قبل یک شماره ناشناس به من زنگ زد، خود را مامور پست معرفی کرد و گفت یک نامه دارم. یک آدرس به او دادم که با دوستانم آنجا منتظر ماندیم تا نامه را بگیرم و بعد از آن هم برویم والیبال بازی کنیم اما بعد از ۱۰ دقیقه نیسانی با سرعت به سمت‌مان آمد و به یکی از دوستانم زد. غافلگیر شده بودیم و بدون اینکه فرصت کاری داشته باشیم، تعدادی با چوب و قمه از نیسان پایین آمدند و به ما حمله کردند. او افزود: ۲ نفر از دوستانم با قمه جراحت شدیدی دیدند و دست و آرنج‌شان شکست. از طرفی با قمه به سر یکی از دوستانم زدند که خوشبختانه دچار مصدومیت شدید نشد اما جراحت یکی از دوستانم بیشتر بود، چون چند نفری سرش ریختند و با چوب و قمه او را زدند. من هم دچار کوفتگی شده‌ام. کیادربندسری درباره روند رسیدگی قضایی این اتفاق گفت: این ماجرا عصر دوشنبه هفته گذشته افتاد که همان شب به کلانتری رفتیم و شکایت کردیم. فیلم و فایل صوتی‌ و تمام مدارک را به کلانتری دادیم. ۲ روزی هم درگیر پزشک قانونی بودیم و همان هفته پرونده را تکمیل کردیم. کلانتری فعلا پیگیر این مساله است و امیدوارم زودتر رسیدگی شود. 
***
مهاجم لبنان دیدار برابر ایران را از دست داد
مهاجم تیم ملی لبنان از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شد و بازی‌های تیمش در دور رفت مرحله مقدماتی جام‌جهانی را از دست داد. تیم ملی فوتبال لبنان در گروه A انتخابی جام‌جهانی با تیم‌های ایران، سوریه‌، کره‌جنوبی، عراق و امارات هم‌گروه است. حسن شعیتو که یکی از بازیکنان کلیدی لبنان است و در خط حمله بازی می‌کند، دچار پارگی رباط صلیبی شده است. به این ترتیب این بازیکن که در ۲ دیدار قبلی تیمش به میدان رفت، بازی‌های باقیمانده دور رفت را از دست داد و برابر ایران هم نمی‌تواند بازی کند. 
***
هواداران الهلال خواستار اخراج ژاردیم شدند
هواداران الهلال عربستان با وجود صعود تیم‌شان به یک‌‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و عملکرد نسبتا خوب در فصل جدید لیگ این کشور از عملکرد سرمربی پرتغالی راضی نیستند و خواستار اخراج او هستند. به گزارش سعودی اسپورت، الهلال در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف استقلال رفت و توانست با ۲ گل به پیروزی دست پیدا کند و راهی یک‌چهارم نهایی شود. هواداران الهلال با وجود شکست استقلال و صعود به یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از عملکرد ژاردیم راضی نیستند و خواستار اخراج او هستند. این سایت عربستانی در ادامه نوشت: الهلال در لیگ از ۳ بازی خود ۷ امتیاز کسب کرده است اما هواداران الهلال بر این باورند که تیم خوب بازی نمی‌کند و ژاردیم نتوانسته از ستاره‌های بزرگی که در اختیار دارد بخوبی بهره گیرد و توازن را در تیم برقرار کند. البته باشگاه عربستانی به خبر اخراج ژاردیم واکنش نشان داد و آن را رد کرد. سران باشگاه الهلال عربستان تابستان سال جاری لئوناردو ژاردیم، سرمربی سرشناس پرتغالی را جذب کردند. حقوق او برای یک فصل ۷ میلیون یورو است. 

Page Generated in 0/0119 sec