printlogo


کد خبر: 238237تاریخ: 1400/6/29 00:00
تازه‌ترین اظهارنظر وزارت ارشاد درباره اعطای مجوز به vodها:
دنبال حل مشکلات مربوط به «وی‌او‌دی»‌ها هستیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نهادهایی که قرار است اعطای مجوز در شبکه نمایش خانگی را بر عهده داشته باشند مشخص شده‌اند و گزارش‌های کاملا کارشناسی ارائه داده‌اند که در اختیار شورای عالی فضای مجازی قرار گرفته است و بزودی و ظرف مدت کوتاهی تعیین‌تکلیف خواهد شد. 
به گزارش «وطن‌امروز»، در حالی که چالش‌های نظارتی و ممیزی پیرامون vodها هر روز بیشتر از گذشته می‌شود، وزیر ارشاد در اظهار‌نظری تازه گفته است: وضعیت اعطای مجوزها باید از این حال دربیاید. اسماعیلی در گفت‌وگوی کوتاهی با فارس، درباره اینکه اعطای مجوز به وی‌او‌دی‌ها با ساترا است یا وزارت ارشاد یا صداوسیما، گفت: در سال‌های اخیر اختلافاتی در این باره به وجود آمده است و ما دنبال حل آن هستیم. وی ادامه داد: به همین دلیل ان‌شاء‌الله بزودی در سازمان صداوسیما و ارگان‌های دیگر جلساتی برگزار خواهیم کرد تا این مساله را تعیین تکلیف و از این موضع اختلافی خارج کنیم. اسماعیلی همچنین درباره این سوال که آیا سازمانی که می‌خواهد مجوز وی‌او‌دی‌ها را اعطا کند مشخص نیست؟ بیان داشت: چرا، مشخص است و الان سازمان سینمایی این مسؤولیت را برعهده دارد و برخی دیگر از دوستان برخی از این مجوزها را در دست دارند که باید از این حال دربیاید. 
اظهارات وزیر ارشاد در حالی است که در گذشته با پررنگ شدن نقش ساترا اعطای مجوزهای نظارتی از سمت سازمان سینمایی با چالش‌هایی مواجه شده بود. 

Page Generated in 0/0054 sec