printlogo


کد خبر: 238248تاریخ: 1400/6/29 00:00
اخبار

پیام تبریک مهرداد بذرپاش به والیبالیست‌های قهرمان
بسمه تعالی
قهرمانی بلندقامتان والیبال ایران در رقابت‌های آسیایی ۲۰۲۱ در ژاپن، موجب شادمانی مردم شد. 
قهرمانان مقتدر والیبال ایران در این رقابت‌ها تنها یک ست را به چین واگذار کردند تا با شکست همه رقبا، اقتدار خود را در قاره کهن، بار دیگر نمایان سازند. 
این قهرمانی را به بازیکنان، مربیان و علاقه‌مندان ورزش تبریک می‌گویم. 
مهرداد بذرپاش، رئیس کل دیوان محاسبات کشور
***
اخراج بوکسور مسلمان بریتانیایی از هواپیمای آمریکایی
بوکسور مسلمان بریتانیایی اعلام کرد با سخت‌گیری‌های زیاد و بی‌احترامی از یک هواپیمای آمریکایی اخراج شده است. به گزارش اسپورتال، «امیرخان» بوکسور مسلمان و قهرمان اسبق بریتانیایی جهان مدعی شد کارکنان هواپیمای خطوط هوایی آمریکا به خاطر ماسک صورت فردی که همراهش بوده، با وی رفتار «نفرت‌انگیز» داشتند و او را از هواپیما خارج کردند. امیرخان ویدئویی منتشر کرد و مدعی شد به این خاطر که همراه او ماسکش به اندازه خیلی زیاد بالا نبود، این اتفاق رخ داد و رفتار خیلی بدی شد. او با این هشتگ که همه تروریست نیستند، اعلام کرد قصد داشت برای تمرین به کلرادو برود ولی کارکنان هواپیما به او گفتند چون همراهش ماسکش به اندازه کافی بلند نیست، مجبور هستند حتی هواپیما را متوقف کرده و آنها را پیاده کنند. قهرمان اسبق سبک‌وزن جهان در حال آماده شدن برای بازگشت به رینگ پس از آخرین مسابقه خود بعد از ۲ سال است. این بوکسور افزود: قرار بود برای یک اردوی آموزشی به کلرادو اسپرینگز بروم و اکنون یک روز دیگر در نیویورک هستم و باید یک هواپیمای دیگر را دوباره برنامه‌ریزی کنم تا به اردوی آموزشی بازگردم. واقعا این رفتار را درک نمی‌کنم. این شرکت هواپیمایی در واکنش به اتفاق پیش آمده گفته است پرواز از فرودگاه نیوآرک به دالاس- فورت ورث پس از آنکه ۲ مسافر طبق گزارشات از درخواست مکرر اعضای خدمه برای قرار دادن تلفن‌های همراه در حالت پرواز و رعایت الزامات پوشش چهره خودداری کردند، به مقصد برگشت و بعد از پیاده کردن ۲ مسافر به پرواز ادامه داد. 
***
«شب مهدی» در امارات
درخشش مهدی قائدی در لیگ امارات باعث شد الاهلی یک پیروزی ارزشمند را به دست آورد. روزنامه البیان امارات با تیتر «شب مهدی» درخشش این ستاره ایرانی را بازتاب داد. الاهلی در هفته چهارم لیگ برتر امارات (ادنوک) به مصاف الشارجه رفت که نیمه نخست بازی با پیروزی یک بر صفر الشارجه به پایان رسید. مهدی قائدی در نیمه دوم به جای احمد نوراللهی به میدان رفت و بلافاصله بعد از ورود به میدان توانست با یک حرکت زیبا دروازه حریف را باز کند و گل تساوی را به ثمر برساند. روزنامه البیان در ادامه نوشت: این دیدار شب مهدی قائدی، بازیکن جدید الاهلی بود. او توانست ۲ گل به ثمر برساند و یک پاس گل هم بدهد تا بیشترین تاثیر را در بازگشت (ریمونتادا) الاهلی داشته باشد و این تیم پیروزی ارزشمندی را در هفته چهارم به دست آورد. سایت UAE امارات هم با عکسی از شادی گل قائدی نوشت: کافی است نام او را توئیت کنید. 
***
حکایت از چاله به چاه افتادن علیرضا بیرانوند
دروازه‌بان شماره یک تیم ‌ملی فوتبال ایران شرایط سختی در تیم باشگاهی خود دارد. به گزارش ایسنا، علیرضا بیرانوند در نخستین فصل حضور خود در فوتبال اروپا پر فراز و نشیب بود، با این حال ۱۲ بار برای تیمش به میدان رفت که از جمله در بازی برابر تاتنهام در لیگ اروپا بود که درخشش خوبی داشت اما از آنجا که در فصل جدید هم سرمربی روی او به عنوان دروازه‌بان شماره یک حساب نکرده بود، بیرانوند تصمیم به حضور در تیم بوآویستای پرتغال گرفت و راهی این تیم شد تا به صورت قرضی در لیگ پرتغال بازی کند. در حالی که انتظار می‌رفت در لیگ پرتغال به او بازی برسد تا دلیل انتقالش از آنتورپ به این تیم مشخص شود اما او بار دیگر نیمکت‌نشین شد و «رافائل براکالی» دروازه‌بان برزیلی و رقیبش به قدری خوب بوده که حتی در تیم منتخب هفته هم قرار گرفته و با این شرایط بعید است مربی دست به تغییر بزند و بیرانوند را به جای او به بازی بفرستد. با ادامه این روند که در حال حاضر شاهد آن هستیم، انتقال بیرانوند از آنتورپ به بوآویستا را برای گلر شماره یک تیم‌ ملی باید انتقالی عجیب دانست، چرا که او احتمالا در صورت ماندن در بلژیک حداقل می‌توانست به اندازه تعداد انگشتان ۲ دست بازی کند. البته این باعث خدشه‌دار شدن اعتماد کادر فنی تیم‌ ملی به او نشده و بیرانوند در هر ۲ دیدار رسمی تیم ‌ملی در انتخابی جام‌جهانی حضور ثابت داشت و توانست دروازه تیم ‌ملی را بسته نگه دارد و اکنون ۴۶ بازی ملی در کارنامه خود دارد. 

Page Generated in 0/0314 sec