printlogo


کد خبر: 238403تاریخ: 1400/6/31 00:00
سرلشکر سلامی: دشمنان ما در سراشیبی و افول در حال فرار و کوچک شدن هستند
تغییر موازنه به نفع ایران

گروه سیاسی: فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه برای شکست آمریکا قدرت‌اندوزی کرده‌ایم، گفت: وقتی برای بزرگ‌ترین امپراتوری نظامی بشر که آمریکاست، قدرت‌سازی می‌کنیم، دیگر قدرت‌های کوچک مانند رژیم صهیونیستی در معادلات ما حساب نمی‌شوند و خطر این رژیم کمتر از نیش پشه است. 
به گزارش «وطن‌امروز»، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در حاشیه آیین تکریم یک میلیون پیشکسوت دفاع‌مقدس که با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بعد از دفاع‌مقدس دیگر قدرت امپراتوری‌های بزرگ برای ملت ایران بزرگ نبود و کوچک شده بود، چون ملت ایران توانسته بود در مقابل قدرت‌های بزرگ ایستادگی کند و هدف‌های آنها را ناکام بگذارد و خودش را در جهان به عنوان یک قدرت مطرح کند. 
وی گفت: در دوران دفاع‌مقدس به وسیله سلاح‌ها و تسلیحات پیروز نشدیم و انسان‌ها در این دوران نقش‌آفرینی کردند و آنچه به انسان‌ها در این مدت قدرت می‌بخشید، استحکام درونی و قلب‌های مطمئن و دل‌های پرایمان بود. 
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه دفاع‌مقدس جریان پیدا کرده و یک حادثه تاریخی توقف‌پذیر نبوده و تا الان نیز ادامه دارد، افزود: هم‌اکنون مردم ایران در مقابل تحریم‌های ظالمانه و فشار آمریکا و غربی‌ها و در برابر عملیات روانی آمریکا و تبلیغات سنگین رسانه‌ای آنها ایستادگی می‌کنند و بر اثر همین جنگ بزرگ اقتصادی و روانی، دوباره ملت ایران نخل‌های بلندقامتش ارتفاع پیدا کرده و واقعا این ملت تحریم‌ها را توانسته بشکند. 
سردار سلامی تاکید کرد: دشمنان ما در سراشیبی و افول هستند و ما اینها را می‌بینیم که کم‌کم در حال فرار و کوچک شدن هستند و از مردمک چشم‌های ملت ایران فاصله می‌گیرند و یک پدیده هر چقدر که فاصله می‌گیرد، کوچک می‌شود و ما این کوچک شدن را به زیبایی می‌بینیم و برای ما اثبات شده است و به برکت رهبر عزیز و ملت بزرگ ایران و به برکت انقلاب و اسلام و به فضل الهی پیروز هستیم و این نه فقط آرزوی ما و بیان احساس ما، بلکه چیزی است که ملت ایران روی صفحه زمین می‌بیند. وی ادامه داد: در راستای پیشرفت و در مسیر اعتلا و قدرت‌یابی هستیم و الحمدلله موازنه دارد به نفع ملت ایران و مسلمانان عالم و نظام و انقلاب تغییر می‌کند. اگر این تغییر را جوانان ما درک کنند و متوجه شوند در متن یک جنگ بزرگ هستند؛ جنگی که باید با ذهن‌‌های‌شان آن را اداره کنند و باید ایران را بسازند و دانش، علم و فناوری را در کشور گسترش دهند، زمانی که کشور به قدرت علمی و فناوری مجهز شود، در برابر همه قدرت‌ها خواهد ایستاد. فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه برای شکست آمریکا قدرت‌اندوزی کرده‌ایم، گفت: وقتی برای بزرگ‌ترین امپراتوری نظامی بشر که آمریکاست، قدرت‌سازی می‌کنیم، دیگر قدرت‌های کوچک مانند رژیم صهیونیستی در معادلات ما حساب نمی‌شوند و خطر این رژیم کمتر از نیش پشه است.

Page Generated in 0/0060 sec