printlogo


کد خبر: 238577تاریخ: 1400/7/6 00:00
اخبار

رشید مظاهری هیچ پیشنهادی ندارد!
دروازه‌بان اصلی فصل گذشته استقلال و یکی از بهترین دروازه‌بان‌های ایران، در حال حاضر پیشنهادی ندارد. رشید مظاهری که فصل گذشته یکی از بهترین دروازه‌بان‌های لیگ بود و کلین‌شیت‌های زیادی را در دروازه استقلال ثبت کرد، برای فصل جدید قرارداد یا توافقی با تیم‌های لیگ برتر ندارد، این در حالی است که وی تا چندی پیش یکی از بازیکنان مطرح در نقل و انتقالات بود و با پیشنهادات متنوع و با ارقامی بالا از سوی چند تیم مواجه بود. مظاهری فصل گذشته ۱۹ بار در لیگ، ۶ بار در آسیا و یک بار در جام حذفی برای آبی‌پوشان به میدان رفت. گفته می‌شود در صورت تمایل فرهاد مجیدی، راه برای بازگشت او به جمع آبی‌پوشان باز است. 
***
یک مصدوم دیگر برای الهلال
با اعلام باشگاه الهلال عربستان، یکی دیگر از بازیکنان این تیم دچار آسیب‌دیدگی شد. به گزارش روزنامه «الریاضیه» عربستان، «علی البلیهی» مدافع تیم فوتبال الهلال به جمع مصدومان این تیم اضافه شده است. الهلال توضیحی درباره میزان دوری این بازیکن ارائه نکرده است. این تیم عربستانی طی هفته‌های اخیر با بحران آسیب‌دیدگی بازیکنانش دست و پنجه نرم می‌کند. پیش از این بازیکنانی چون «عبدالله عطیف»، «سلمان الفرج»، «سعد الناصر»، «کاریلو»، «سالم الدوساری»، «ناصر الدوساری» و «محمد البریک» دچار آسیب‌دیدگی شده بودند. الهلال ۲۴ مهر در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پرسپولیس خواهد رفت. 
***
«پی‌سی‌آر» در دیدار ایران - کره‌جنوبی قطعی نیست!
انجام تست پی‌سی‌آر در دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره‌جنوبی قطعی نیست و صرفا تاکنون تنها شرط قطعی، تزریق ۲ دوز واکسن کروناست. دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره‌جنوبی از سری رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، قرار است ۲۰ مهر در ورزشگاه آزادی برگزار شود و به همین منظور حضور تماشاگران در این مسابقه با شروط خاصی همراه شده است. چندی پیش علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا اعلام کرد ۱۰ هزار تماشاگر به شرط تزریق ۲ دوز واکسن کرونا، با ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی می‌توانند در ورزشگاه آزادی شاهد بازی ایران و کره‌جنوبی باشند. با این وجود به تازگی غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی- ورزشی اعلام کرد شروط حضور تماشاگران در دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره‌جنوبی، تزریق ۲ دوز واکسن کرونا و نیز انجام تست پی‌سی‌آر است.
به گزارش ایسنا، تاکنون صرفا تزریق ۲ دوز واکسن کرونا برای افرادی که تمایل دارند این مسابقه را در ورزشگاه آزادی تماشا کنند قطعی شده و در رابطه با انجام تست پی‌سی‌آر هنوز تصمیم نهایی اتخاذ نشده و به احتمال زیاد حضور در این مسابقه به انجام تست پی‌سی‌آر منوط نخواهد شد. 
***
کره‌جنوبی با بازیکن سابق بارسلونا مقابل ایران
بازیکن سابق جوانان بارسلونا بعد از ۲ سال به تیم‌ملی فوتبال کره‌جنوبی دعوت شد. به گزارش یونهاپ، «پیک سئونگ هو» بازیکن سابق جوانان بارسلونا پس از ۲ سال دوری به اردوی تیم‌ملی فوتبال کشورش برای بازی با سوریه و ایران دعوت شد. این بازیکن ۲۴ ساله یکی از ۲۷ بازیکنی بود که پائولو بنتو برای دیدارهای گروه A مقابل سوریه و ایران در مرحله نهایی انتخابی آسیا ۲۰۲۲ انتخاب کرد. کره جنوبی ۷ اکتبر میزبان سوریه است و ۱۲ اکتبر به مصاف ایران می‌رود. کره‌جنوبی در ۲ بازی ابتدایی خود در گروه A، اوایل ماه جاری لبنان را با نتیجه یک بر صفر شکست داد و یک تساوی بدون گل هم مقابل عراق به دست آورد. کره با ۴ امتیاز در رده دوم گروه قرار دارد و ۲ امتیاز از ایران عقب است. پیک که تنها سابقه بازی برای تیم جوانان بارسلونا را در کارنامه داشت و فرصت بازی در تیم اصلی را پیدا نکرد، آخرین بار اکتبر ۲۰۱۹ در جریان دور دوم مقدماتی جام‌جهانی برای کره به میدان رفته بود. کره‌جنوبی تیم ۳۶ رده‌بندی فیفا تمام بازیکنان لژیونر و شاخص خود را برای این ۲ دیدار دعوت کرده است تا اردوی آمادگی خود را شروع کند. البته بازیکنانی که خارج از کشور کره بازی می‌کنند طبق مقررات فیفا می‌توانند به اردوی تیم ‌ملی کشورشان اضافه شوند. 

Page Generated in 0/0051 sec