printlogo


کد خبر: 238628تاریخ: 1400/7/7 00:00
اخبار

بیرانوند در نقش سلاح ویژه بوآویشتا
اولین بازی علیرضا بیرانوند در لیگ پرتغال، دروازه‌بان شماره یک تیم‌ ملی را به خاطر یک دلیل تکراری، سوژه فضای مجازی کرد. به گزارش فوتبالی، بیرانوند که هفته گذشته بعد از 7 ماه، در یک بازی باشگاهی به میدان رفت، دوشنبه‌شب در بازی بوآویشتا مقابل استوریل، نخستین بازی‌اش برای این تیم در لیگ پرتغال را انجام داد؛ دیداری که با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید. نکته مهم این بازی، پرتاب‌های معروف علیرضا بیرانوند بود که از دید رسانه‌های پرتغالی دور نماند و آنها به توانایی شگفت‌انگیز گلر ایرانی بوآویشتا اشاره کردند. صفحه توئیتری B24PT که 305 هزار فالوئر دارد، ویدئوی پرتا‌ب‌های بیرانوند را منتشر کرده و کامنت‌های زیادی زیر این پست توئیتری منتشر شده است که اکثر آنها تعریف از قدرت دست دروازه‌بان بوآویشتاست. کاربری به این نکته اشاره کرده که این مدل پرتاب‌ها اگر از دقت کافی برخوردار باشد، یک سلاح فوق‌العاده برای شروع ضدحمله است در غیر این صورت، این مدل پرتاب، چیزی جز تقدیم توپ به حریف نیست. صفحه توئیتری PortuGoal1 هم با انتشار ویدئوی پرتاب‌های بیرانوند نوشت: وقتی می‌شود با دست چنین پرتاب‌هایی انجام داد، دلیلی ندارد مدل دیگری بازی را شروع کنیم!
***
بازیکن سابق فنرباغچه، یک نفر را به ضرب گلوله کشت و متواری شد!
پلیس ترکیه در تلاش است «سزر اوزتورک» بازیکن اسبق فنرباغچه و بشیکتاش را بازداشت کند. بر اساس گزارش پلیس، یک درگیری در یک جاده یک کشته و ۴ زخمی به جا گذاشت. شاهدان می‌گویند بازیکن اسبق فوتبال ترکیه با یک تفنگ چند بار به افرادی شلیک کرده که جلوی حرکت خودرویش را گرفته بودند. این حادثه در چکمکوی در جاده شیله پاشاکوی در استانبول روز یکشنبه ساعت 17:30 به وقت محلی رخ داده است. اوزتورک به همراه یکی از دوستانش سوار یک خودروی مدل خارجی در حال حرکت در جاده بودند که با قربانی (خلیل ابراهیم)، خانواده و دوستانش مواجه می‌شوند که جاده را بسته بودند. اوزتورک و دوستش از او می‌خواهند راه را باز کند تا عبور کنند. خلیل ابراهیم در ابتدا موافقت می‌کند اما ناگهان درگیری میان خلیل و اوزتورک به دلیلی نامعلوم بالا می‌گیرد. در این لحظه اوزتورک با تفنگش از درون خودروی خود شلیک می‌کند و متواری می‌شود. خلیل ابراهیم جانش را در این درگیری از دست می‌دهد. قربانی در این درگیری پسرش حیدر، برادرش دوران و دوستانش سزگین و متین را در کنار خود داشته که همه آنها مجروح شده‌اند. یکی از شاهدان، فیلم درگیری را با تلفن همراهش ضبط کرده است و یک دوربین امنیتی لحظه شلیک گلوله به خلیل را ثبت کرده است. در حال حاضر دادگستری ترکیه دستور جلب اوزتورک را داده است.
***
قرار منع پیگرد از سوی کمیته اخلاق برای مجیدی و فرشید اسماعیلی
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برای چندین فوتبالی قرار منع پیگرد صادر کرد. به گزارش ایسنا، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بعد از احکام هفته گذشته مبنی بر ممنوعیت فعالیت برخی اهالی فوتبال، قرار منع پیگرد چندین فوتبالی را صادر کرد که به این شرح است: با توجه به اجرای رای قطعی فرهاد مجیدی (سرمربی تیم استقلال تهران) با توجه به پرداخت جریمه نقدی، فعالیت نامبرده در این باره از جانب این کمیته بلامانع است. با توجه به اجرای رای قطعی فرشید اسماعیلی (بازیکن سابق تیم استقلال تهران) با توجه به پرداخت جریمه نقدی، فعالیت نامبرده در این خصوص از جانب این کمیته بلامانع است. با توجه به اجرای رای قطعی محمد علینژاد (بازیکن اسبق باشگاه فوتبال آلومینیوم اراک) با توجه به پرداخت جریمه نقدی، فعالیت نامبرده در این باره از جانب این کمیته بلامانع است. 
***
قائدی در رؤیای حضور در چلسی
مهاجم ایرانی الاهلی امارات دوست دارد حضور در لیگ جزیره را تجربه کند. به گزارش UAE، مهدی قائدی بعد از جدایی از استقلال راهی لیگ امارات شد تا پیراهن الاهلی را بر تن کند. قائدی درباره این سوال که دوست دارد راهی چه تیمی شود، گفت: رویای من حضور در لیگ جزیره و بازی کردن برای چلسی است. این سایت اماراتی در ادامه این سوال را که آیا قائدی به رویای خود می‌رسد، به اشتراک گذاشت. 
***
دومین بمب تابستانی الریان ترکید
هافبک تیم ‌ملی فرانسه و عضو باشگاه آ.‌اس رم راهی الریان شد. به گزارش فارس، در چند روز گذشته رسانه‌های ایتالیا از توافق «استفان انزونزی» هافبک آ.‌اس رم با الریان خبر داده بودند. حالا باشگاه الریان قطر رسما از امضای قرارداد با این بازیکن سرشناس خبر داده است. به این ترتیب دومین بمب تابستانی تیم قطری با جذب انزونزی ترکید. پیش از این «خامس رودریگز» ستاره سابق رئال‌مادرید به الریان ملحق شده بود. شجاع خلیل‌زاده، مدافع ملی‌پوش کشورمان در این فصل برای این تیم قطری بازی می‌کند. 

Page Generated in 0/0048 sec