مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانهها از راهاندازی تلفن گویای سازمان هدفمندسازی یارانهها جهت تسریع ارائه خدمات غیرحضوری مشاورهای خبر داد.
60 خط گویا برای پاسخگویی به سوالات و مشاوره به مردم در حوزه یارانهها راهاندازی شد. امید حاجتی، مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانهها درباره این خبر گفت: با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه و لزوم پاسخگویی به سوالات مردم در سراسر کشور در حوزه یارانهها، هموطنان گرامی میتوانند به صورت غیرحضوری و از طریق تماس با تلفن گویای سازمان هدفمندسازی یارانههای کشور پاسخ پرسشهای خود را دریافت کنند. وی با اشاره به ارائه خدمترسانی بهتر به آحاد مردم در سریعترین زمان ممکن افزود: در راستای تکریم ارباب رجوع و اجرای دولت الکترونیک و همچنین رعایت حقوق و رفاه حال شهروندان، 60 خط تلفن گویا برای ارتباطگیری مستقیم مردم با سازمان راهاندازی شد تا کارشناسان این بخش، پاسخگوی سوالات و رفع ابهامات در این زمینه باشند.
حاجتی اضافه کرد: هموطنان گرامی میتوانند در تهران از طریق تماس با شماره تلفن 43857 و در شهرستانها با شماره تماس 43857-021 در 24 ساعت شبانهروز اطلاعات خود را کسب کنند. همچنین در ساعات اداری نیز به طور مستقیم با کارشناسان واحد پاسخگویی مشکل خود را مطرح و پیگیری کنند یا در صورت نیاز به سازمانهای مربوط و دفاتر همکار معرفی شوند. مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانههای کشور به ایجاد مکانیسمهای الکترونیکی برای ثبت سوالات مردم و پیگیری آن در حوزه یارانهها اشاره کرد و ادامه داد: هموطنان برای دسترسی بیشتر به اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی و همچنین دریافت پاسخ پرسشهای خود و سایر خدمات الکترونیکی سازمان میتوانند به پایگاه اطلاعرسانی سازمان هدفمندسازی یارانههای کشور به آدرس www.hadafmandi.ir مراجعه کنند.