printlogo


کد خبر: 238643تاریخ: 1400/7/7 00:00
راه‌اندازی تلفن گویای سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها از راه‌اندازی تلفن گویای سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها جهت تسریع ارائه خدمات غیرحضوری مشاوره‌ای خبر داد. 
60 خط گویا برای پاسخگویی به سوالات و مشاوره به مردم در حوزه یارانه‌ها راه‌اندازی شد. امید حاجتی، مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها درباره این خبر گفت: با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه و لزوم پاسخگویی به سوالات مردم در سراسر کشور در حوزه یارانه‌ها، هموطنان گرامی می‌توانند به صورت غیرحضوری و از طریق تماس با تلفن گویای سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور پاسخ پرسش‌های خود را دریافت کنند.  وی با اشاره به ارائه خدمت‌رسانی بهتر به آحاد مردم در سریع‌ترین زمان ممکن افزود: در راستای تکریم ارباب رجوع و اجرای دولت الکترونیک و همچنین رعایت حقوق و رفاه حال شهروندان، 60 خط تلفن گویا برای ارتباط‌گیری مستقیم مردم با سازمان راه‌اندازی شد تا کارشناسان این بخش، پاسخگوی سوالات و رفع ابهامات در این زمینه باشند. 
حاجتی اضافه کرد: هموطنان گرامی می‌توانند در تهران از طریق تماس با شماره تلفن 43857 و در شهرستان‌ها با شماره تماس 43857-021 در 24 ساعت شبانه‌روز اطلاعات خود را کسب کنند. همچنین در ساعات اداری نیز به طور مستقیم با کارشناسان واحد پاسخگویی مشکل خود را مطرح و پیگیری کنند یا در صورت نیاز به سازمان‌های مربوط و دفاتر همکار معرفی شوند.  مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور به ایجاد مکانیسم‌های الکترونیکی برای ثبت سوالات مردم و پیگیری آن در حوزه‌ یارانه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: هموطنان برای دسترسی بیشتر به اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی و همچنین دریافت پاسخ پرسش‌های خود و سایر خدمات الکترونیکی سازمان می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور به آدرس www.hadafmandi.ir مراجعه کنند. 

Page Generated in 0/0057 sec