printlogo


کد خبر: 238676تاریخ: 1400/7/8 00:00
اخبار

نبرد خونین در فوتبال آذربایجان شرقی؛ 6 مجروح و یک نابینا
بازی تیم‌‌های ارس تجارت تبریز و باران اسپورت مرند در مرحله نیمه‌نهایی لیگ جوانان آذربایجان شرقی، به دلیل درگیری شدید در اواخر نیمه دوم، نیمه تمام ماند. به گزارش طرفداری، در جریان بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ جوانان آذربایجان شرقی، حادثه‌ای تلخ منجر به نابینایی یک فوتبالیست و جراحت 7 نفر شد. در فاصله 10 دقیقه مانده به پایان بازی، هواداران باران اسپورت مرند با سلاح سرد وارد زمین شدند و 7 بازیکن را مجروح کردند. تیم‌های ارس تجارت تبریز و باران اسپورت مرند در استادیوم تختی مرند به مصاف هم رفته بودند. این بازی تا دقیقه 80 با نتیجه 1-3 به سود تیم تبریزی دنبال می‌شد که هواداران تیم میزبان به زمین بازی هجوم آوردند و با سلاح سرد به بازیکنان ارس تجارت حمله کردند. بازی در پی هجوم هواداران نیمه تمام ماند و در جریان این هجوم 7 نفر زخمی شدند که ماموران، مجروحان را به بیمارستان شهر مرند منتقل کردند. بنا به این گزارش 4 نفر در همان بیمارستان به شیوه سرپایی درمان شدند اما ۳ نفر دیگر را به خاطر شدت جراحات وارده به تبریز منتقل کردند. خبر تاسف‌آور اینکه یکی از این 7 نفر که بازیکن ارس تجارت بوده، به طور کامل بینایی‌اش را از دست داده است. 
***
فردیناند: دراز کشیدن پشت دیوار دفاعی بی‌حرمتی به مسی است
به اعتقاد ریو فردیناند، در شأن بازیکنی چون مسی نیست که پشت دیوار دفاعی دراز بکشد. دراز کشیدن لیونل مسی، ستاره پاری‌سن‌ژرمن پشت دیوار دفاعی در دیدار مقابل منچسترسیتی از صحنه‌های خبرساز سه‌شنبه شب گذشته جدال این 2 تیم بود. ریو فردیناند، مدافع اسبق منچستریونایتد در برنامه بی‌تی اسپورت به انتقاد از تصمیم پوچتینو برای به‌کار‌گیری مسی در دیوار دفاعی پرداخت و گفت: لحظه‌ای که مائوریسیو پوچتینو در تمرینات از لیونل مسی خواست پشت دیوار دفاعی دراز بکشد، کسی باید می‌رفت و می‌گفت نه! نه! نه! مسی نباید این کار را انجام دهد. این اتفاق نباید برای لیونل مسی بیفتد. نمی‌توان چنین کاری انجام داد. به نظرم چنین حرکتی بی‌احترامی به مسی است. من اگر بودم چنین کاری نمی‌کردم. اگر من عضوی از تیم بودم، می‌گفتم من به جای مسی این کار را می‌کنم. متاسفم؛ نمی‌توانم مسی را آنطور روی زمین ببینم. 
***
پشت پرده یک اختلاف در تیم ‌ملی فوتسال
سرمربی ایران با محمدرضا سنگ‌سفیدی به اختلاف خورده است. به گزارش خبرآنلاین، محمدرضا سنگ‌سفیدی و محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ‌ملی ایران به مشکل خورده‌اند. گویا تمام اتفاقات به بازی مقابل ازبکستان بازمی‌گردد. سرمربی تیم‌ ملی تصمیم گرفت در این مسابقه به سنگ‌سفیدی میدان ندهد اما این مساله با نارضایتی ملی‌پوش کشورمان روبه‌رو شد. ناراحتی سنگ‌سفیدی باعث شد ناظم‌الشریعه در دیدار با قزاقستان او را از لیست خط بزند. ظاهرا اختلافات این دو آنقدر عمیق شده که دیگر حاضر نیستند با هم کار کنند و اگر ناظم‌الشریعه در تیم ‌ملی بماند سنگ‌سفیدی دعوت نخواهد شد. 
***
سجادی: در حال بررسی شرایط مدیریت پرسپولیس هستیم
وزیر ورزش و جوانان گفت: بزودی در خدمت مسؤولان باشگاه پرسپولیس در وزارت ورزش خواهیم بود و وضعیت مدیریتی این باشگاه را بررسی می‌کنیم. 
به گزارش فارس، سیدحمید سجادی درباره میزان بدهی‌های ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: اجازه بدهید این موضوع را در طبقه‌بندی محرمانه تلقی کنیم. برای مدیریت بهینه ۲ باشگاه بهتر است اطلاعات مالی فعلا مدیریت شود، زیرا اطلاعات و اخباری است که وقتی به سمت مجمع عمومی سالانه می‌رویم، باید با حسابرسی سالانه منتهی به تیر 1400 انجام شود. این حسابرسی در حال انجام است و تأکید کردیم گزارش حسابرسی تهیه شود تا به سمع و نظر مردم برسد. وی افزود: به این دلیل که تاکنون گزارش‌ها تهیه نشده، اعداد و ارقام مطرح شده قابل استناد نیست و به همین دلیل می‌خواهم روی مبلغ بدهی‌های استقلال و پرسپولیس کار خبری انجام ندهیم. بدهی آنها و مشکلات مالی‌شان مربوط به امسال و سال گذشته نیست، بلکه از سنوات گذشته مواردی بوده که به سال‌های بعد موکول شده است. همه شرکت‌ها هم تقریبا چنین حالتی دارند و بندهای حسابرسی هر سال آماده می‌شود. وی ادامه داد: من واقعا رنگی نیستم و برای هر دو تیم احترام قائل هستم. سجادی اضافه کرد: بزودی در خدمت همکاران عزیزم در باشگاه پرسپولیس در وزارت ورزش خواهیم بود و می‌خواهیم با اعضای هیأت‌مدیره و سرپرست این باشگاه هم جلسه‌ای برگزار کرده و پای صحبت آنها بنشینیم. وی درباره اینکه چه زمانی تکلیف هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس مشخص خواهد شد، گفت: در این زمینه هم فکر می‌کنیم و در حال بررسی هستیم. وزیر ورزش و جوانان درباره تعداد تماشاگران دیدار ایران - کره‌جنوبی گفت: واقعیت این است همکاران عزیر من در وزارت بهداشت اعلام کرده بودند تا هزار نفر مشکلی نداریم اما باید موضوع بررسی شود تا ببینیم شرایط بازگشایی استادیوم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی چگونه است؛ این مسائل نیاز به هماهنگی دارد. 

Page Generated in 0/0192 sec