printlogo


کد خبر: 238751تاریخ: 1400/7/11 00:00
اخبار

«دلدادگان» در آی‌فیلم
مجموعه تلویزیونی «دلدادگان» که سال ۱۳۹۷ از شبکه ۳ سیما روی آنتن رفته بود این شب‌ها از قاب آی‌فیلم به نمایش گذاشته می‌شود. به‌گزارش «وطن‌‌امروز»، سریال «دلدادگان» به‌کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی، هر شب به جز پنجشنبه‌ها ساعت ۲۲ راهی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌شود. قصه این سریال را مهدی محمدنژادیان و بابک کایدان در ۶۰ قسمت اینطور نگاشته‌اند: فرزانه یک دختر جاه‌طلب و پر از آرزوهای دور و دراز است که عاشق یک جوان ساده و جاهل‌مسلک به نام مالک می‌شود. مالک به ‌طور اتفاقی با یک گروه انقلابی آشنا می‌شود و با آنها همکاری می‌کند. در همین زمان جوان دیگری به نام نادر که ظاهرا صاحب یک شیرینی‌فروشی است اما در اصل یک عنصر امنیتی و وابسته به ساواک است، وارد این محل می‌شود و به فرزانه دل می‌بندد و... مسعود رایگان، پانته‌آ بهرام، حمید گودرزی، آرش مجیدی، لیندا کیانی، مهدی صبایی، افسانه ناصری، سمیرا حسن‌پور، سیروس همتی، مهرانه مهین‌ترابی، شاهرخ استخری، سیامک صفاریان، ملیکا شریفی‌نیا و مسعود دلخواه در این سریال ایفای نقش کرده‌اند. «دلدادگان» در ۲ فصل گذشته و حال، داستان رویارویی ۲ خانواده را نشان می‌دهد که قربانیانش، فرزندان آن خانواده‌ها هستند. هر شب رأس ساعت ۲۲:۰۰ دو قسمت از این سریال راهی آنتن می‌شود و در ساعت‌های 6:۰۰ و‌۱۴:۰۰ تکرار آن پخش خواهد شد. 
***
«پرده متبرکه» در سطح شهر تهران گسترده می‌شود
«پرده متبرکه» به همت پردیس تئاتر تهران طی روزهای ۱۰تا ۱۵ مهر در سطح شهر تهران برگزار می‌شود. به گزارش «وطن‌امروز»، حسین عالم‌بخش، رئیس پردیس تئاتر تهران درباره برنامه «پرده متبرکه» توضیح داد: «پرده متبرکه» یکی از چند برنامه پیش‌بینی شده پردیس تئاتر تهران در ایام سوگواری شهادت امام رضا(ع) است که به همت هنرمندان پرده‌‌خوان و با نگاه به پاسداری یکی از قدیمی‌ترین شیوه‌های نمایش انفرادی در کشور برگزار می‌شود. وی افزود: برنامه «پرده متبرکه» طی روزهای 10 تا 15 مهر از ساعت ۱۰ تا ۱۹ در مراکز متعدد سازمان فرهنگی - هنری شهرداری تهران واقع در ۲۲ منطقه شهر تهران برگزار می‌شود. عالم‌بخش با اشاره به برگزاری برنامه‌های مفصل در طول ایام محرم و صفر سال جاری افزود: این برنامه‌ها با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و در اکثر موارد از طریق فضای مجازی برگزار شد که امیدواریم در محرم و صفر سال آینده با مهار ویروس منحوس کرونا بتوانیم برنامه‌های مفصل‌تری با حضور عاشقان خاندان عصمت و طهارت برگزار کنیم. 
***
سومین جشنواره تئاتر «سردار آسمانی» برگزار می‌شود
مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع‌مقدس از برگزاری سومین دوره جشنواره تئاتر «سردار آسمانی» در سال جاری خبر داد. به گزارش «وطن‌امروز»، حمید نیلی، مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع‌مقدس درباره برگزاری سومین دوره جشنواره تئاتر «سردار آسمانی» گفت: پس از برگزاری موفق ۲ دوره جشنواره تئاتر «سردار آسمانی»، ویژه پاسداشت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی و سرداران جبهه مقاومت با هماهنگی‌های به عمل آمده با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان قصد داریم به یاری خدا سومین دوره این جشنواره را با حضور گسترده فعالان تئاتر مقاومت به مرحله اجرا در آوریم. نیلی افزود: نشست‌های جنبی، کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید برجسته داخلی و خارجی و برپایی محفل خاطره‌نمایش با حضور همرزمان شهدا از جمله برنامه‌هایی است که قصد داریم در این دوره در کرمان برگزار کنیم. مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع‌مقدس همچنین بیان کرد: برگزاری این قبیل رویدادها در سطح کشور به تعظیم شعائر ملی و مذهبی و نیز مستند نگاری زندگی و سیره شهدای گرانقدر می‌انجامد که با زبان فاخر هنر قطعا اثربخشی بیشتری بر اذهان مخاطبان دارد. دبیر هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت افزود: در آینده‌ای نزدیک دبیر جشنواره و فراخوان این رویداد از طریق رسانه‌ها به اطلاع علاقه‌مندان و هنرمندان خواهد رسید. 
***
فراخوان بخش «غیررقابتی» جشنواره موسیقی فجر منتشر شد
همزمان با اعلام زمان برگزاری سی‌و‌هفتمین جشنواره موسیقی فجر، فراخوان بخش غیررقابتی نیز از سوی دبیرخانه این جشنواره منتشر شد. به گزارش «وطن‌امروز»، گروه‌ها و هنرمندان فعال در عرصه اجرای صحنه‌ای از اول آبان تا اول دی‌ماه امسال فرصت دارند بر اساس شرایط جشنواره در سایت ثبت‌نام کنند. سی‌‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر همزمان با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران از تاریخ ۲۴ تا ۲۹ بهمن‌‌ماه ۱۴۰۰ به دبیری حسن ریاحی در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار خواهد شد. «جایزه ترانه»، «جایزه موسیقی و رسانه» و «نشست‌های پژوهشی» برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهند بود. 

Page Generated in 0/0067 sec