printlogo


کد خبر: 239330تاریخ: 1400/7/28 00:00
اخبار

مجیدی: دیگر تا ۱۲ شب منتظر زمین تمرین نمی‌مانیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در فصل جدید با توجه به تغییر مدیریت و تیم، امیدوارم بازی‌هایی ارائه دهیم که هواداران را خوشحال کند. فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر هوادار در هفته نخست فصل بیست‌و‌یکم لیگ برتر اظهار کرد: نمی‌خواهم درباره فصل گذشته صحبت کنم. برای فصل جدید با توجه به تغییر مدیریت و تیم، فکر می‌کنم تیم خوب و جوانی داریم. امیدوارم بازی‌هایی ارائه دهیم که هواداران را خوشحال کند. او در پاسخ به این سوال که چه زمانی تکلیف بازیکنان خارجی مشخص می‌شود، خاطرنشان کرد:‌ هر بازیکنی تکلیفش نهایی شود ما آن را رسما اعلام خواهیم کرد. مجیدی درباره مصدومان تیمش گفت: ما ۲ بازیکن مصدوم داریم. بازیکنان دیگر شرایط بازی دارند و جزو تیم هستند و اگر بخواهیم از آنها استفاده می‌کنیم. سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا آبی‌ها می‌توانند قهرمانی لیگ را به دست‌ آورند، خاطرنشان کرد: فصل قبل هم همین سوال را از من پرسیدند؛ باید بگویم من و بازیکنانم تمام تلاش خود را برای موفقیت استقلال انجام می‌دهیم. مجیدی همچنین درباره تقابل تیمش با هوادار گفت: هوادار تیمی است که تازه به لیگ برتر آمده است. شناخت زیادی از این تیم نداریم. هوادار انگیزه زیادی مقابل استقلال دارد و این کار ما را سخت می‌کند. من با بازیکنانم صحبت کردم. چیزی که در کل باید بگویم این است که بازی سختی داریم. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و بتوانیم پیروز میدان شویم. سرمربی استقلال درباره حضور مصطفی آجورلو در باشگاه استقلال هم خاطرنشان کرد: من از آقای آجورلو تشکر می‌کنم که در مقطع زمانی کوتاه مشکلات را به حداقل رساندن. ما الان زمین تمرین داریم و بازیکنانم دیگر تا ۱۲ شب منتظر نمی‌مانند که بدانند زمین تمرین کجاست. امروز به بازیکنان پول پرداخت شده است. در کل باید بگویم با وجود مشکلاتی که داشتیم، کادر مدیریت جدید، چالش‌ها را به حداقل رساند. امیدوارم بتوانیم با حمایت‌های مدیرعامل نمایشی در خور نام استقلال برای هواداران ارائه دهیم.  
***
حمایت باشگاه پرسپولیس از گل‌محمدی 
باشگاه پرسپولیس پس از شکست سنگین سرخپوشان برابر الهلال با صدور بیانیه‌ای به حمایت از سرمربی و کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه پرداخت. به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در این بیانیه آمده است: در روزها و شب‌هایی که گذشت، روی تلخ فوتبال را با هم و در کنار هم تجربه کردیم. آنگونه که در هنگامه قهرمانی و خلق افتخارها همراه هم بوده‌ایم، اکنون نیز کنار هم خواهیم ایستاد. از بازیکنان و به طور خاص از سرمربی تیم خود حمایت و اعتماد قاطع خویش را اعلام می‌کنیم. هیات‌مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس، به توانمندی و درایت یحیی گل‌محمدی و همکارانش اعتقاد راسخ دارند و این نیازی به گفت‌وگو ندارد. این حمایت از اصول اساسی باشگاه است. شب و روز سختی بر همه ما گذشت اما دیگر به تاریخ پیوست. از آن تجربه کسب خواهیم کرد برای حرکت و افتخار‌آفرینی دیگرباره. همه با هم، دست رد به سینه آنهایی می‌زنیم که در این بحبوحه، برای شکاف بین ارکان این خانواده بزرگ و شایسته ستایش، لحظه‌شماری می‌کنند. سرمربی با دانش ما، در روزهای اخیر بزرگوارانه درباره مسؤولیت خویش در قبال ناکامی تیم سخن گفت و این تفاوت انسان‌ها و تیم‌های اصیل است. تاکید می‌کنیم نه فقط ایشان که همه ما در تیم و باشگاه، بابت این ناکامی خود را در محضر هواداران بزرگ پرسپولیس و مردم شریف ایران مسؤول می‌دانیم و با تمام مسائلی که وجود داشت و دارد، قصد نداریم انرژی خود را صرف بیان بعضی واقعیات عیان کنیم. به جای آن، از امروز با درک دقیق‌تری از شرایطی که برای پرسپولیس وجود دارد، به دنبال تکرار قهرمانی برای ششمین‌بار پیاپی در لیگ برتر و حضور قدرتمندتر در دوره بعدی لیگ قهرمانان آسیا با فائق آمدن بر مسائل داخلی خواهیم بود. از هواداران عزیز نیز درخواست می‌کنیم در این لحظات حساس و آینده‌ساز و در آستانه شروع رقابت‌های لیگ برتر با حمایت خود به هر شکلی که می‌دانند، سرخپوشان قهرمان ایران را با پشتوانه‌ای قوی‌تر، روانه رقابت‌ها کنند. 
***
مأموریت جدید داورزنی به عطایی برنامه‌ریزی برای المپیک ۲۰۲۴ پاریس
داورزنی در جلسه‌ای با سرمربی تیم‌ ملی ضمن قدردانی و حمایت از تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های کادر فنی این تیم، از بهروز عطایی خواست برنامه آماده‌سازی تیم‌ ملی بزرگسالان تا المپیک پاریس را تهیه کند. پس از قهرمانی تیم ‌ملی والیبال ایران در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا در ژاپن که با سرمربی و کادر تمام ایرانی و بازیکنان جوان رقم خورد، بهروز عطایی، سرمربی تیم ‌ملی والیبال با حضور در دفتر محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال، ضمن ارائه گزارش عملکرد تیم‌ ملی بزرگسالان و جوانان به تشریح مسائل مربوط پرداخت. داورزنی در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات تمام اعضای کادر فنی تمام ایرانی، از بهروز عطایی خواست برنامه آماده‌سازی تیم ‌ملی والیبال بزرگسالان را تا المپیک ۲۰۲۴ با توجه به هدف‌گذاری و اولویت‌های فدراسیون والیبال تهیه و تنظیم کند تا پس از بررسی نهایی به اجرا درآید. داورزنی اظهار داشت: تیم ‌ملی والیبال بزرگسالان نخستین اولویت فدراسیون و خانواده والیبال است و قسمت اعظم تلاش‌های خانواده والیبال در این بخش ظهور می‌کند. فدراسیون والیبال با توان تمام از برنامه‌ها و اولویت‌های تیم ‌ملی بزرگسالان دفاع و حمایت خواهد کرد. برای المپیک ۲۰۲۴ از همین امروز برنامه‌های خود را آغاز می‌کنیم و در تمام مسابقات با توجه به هدف‌گذاری‌مان یعنی المپیک ۲۰۲۴ حضور خواهیم داشت. از امروز تمام فعالیت‌های فدراسیون والیبال با توجه به المپیک ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد. 

Page Generated in 0/0076 sec