printlogo


کد خبر: 239587تاریخ: 1400/8/6 00:00
راز بقا
این قسمت: کوه خواران

کوه‌خوار گونه‌ای جدید و تازه کشف شده در کوه‌های گیلان است. نام علمی این گونه mountain khar و از خانواده همه چیز خواران است. این گونه‌ها ظاهری شبیه انسان داشته اما غذای‌شان با غذای انسان کمی متفاوت است. ترفند این گونه‌ها برای شکار غذا، چریدن در مکان‌های خلوت و خالی از سکنه است. به محض اینکه فضا را خالی دیدند به طعمه حمله کرده و آن را شکار می‌کنند و چند قلپ آب هم رویش. متاسفانه در حال حاضر خطر انقراض محیط زیست این گونه را تهدید می‌کند. 
این گونه‌ اما با روش کلونی به سرعت تولید مثل کرده، بنابراین تا هزاران سال دیگر نیز در محیط زیست بدون هیچ خطر انقراضی وجود خواهد داشت.
کوه‌خواران علاقه زیادی به کوه دارند. کوه را با روش‌های مختلفی از جمله کوه پلو، خورش مرغ و کوه، پیتزا قارچ و کوه و ساندویچ کوه تنوری می‌خورند.
در مواردی دیده شده این گونه‌ها به نفت و دکل نفت هم علاقه زیادی نشان داده‌اند. به طوری که یک‌شبه یک دکل نفت را زمین زده و چهار انگشت‌شان را هم با آن خورده‌اند و هیچ اثری از دکل هم به جا نگذاشته‌اند. 
طبع غذایی این نوع گونه‌ها بسیار متغیر است. پیش‌بینی می‌شود در آینده به خوردن چیزهای دیگری از جمله ابر، زمین و آسمان روی آورند. یکدفعه دیدی کل کره زمین را هم یکجا بلعیدند.

Page Generated in 0/0078 sec