printlogo


کد خبر: 240956تاریخ: 1400/9/9 00:00
اخبار

در حکمی از سوی رهبر انقلاب انجام شد
انتصاب حجت‌الاسلام موسی‌پور به مدیریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی
در پی استعفای آیت‌الله جنتی از ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای در حکمی با تشکر از خدمات ایشان، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور را به مدیریت این شورا منصوب کردند. 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری متن حکم رهبر حکیم انقلاب به این شرح است:
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در شمار نهادهای قانونی فعال و اثرگذار در طول چند دهه و منشأ بصیرت‌افزایی و آرمان‌گرایی در بزرگداشت یادبودها و مناسبت‌های انقلاب اسلامی بوده و در سایه‌ مدیریت موفق جناب آیت‌الله آقای جنتی دامت برکاته خدمات ارزشمندی به کشور کرده است. اکنون با عنایت به استعفای جناب آقای جنتی و با تشکر و تقدیر از زحمات فراوان ایشان، جناب حجت‌الاسلام آقای حاج‌ شیخ‌ محمدحسین موسی‌پور دام توفیقه را به مدیریت این شورا منصوب می‌کنم. 
انتظار می‌رود مشی این شورا به تبعیت از شیوه‌ راهنمایان بزرگ دینی، بر اساس تبیین و عمق‌بخشی به شعارها و رساندن پیام صادقانه و صمیمی به دل‌های مخاطبان باشد. این شورا از آغاز بر این اساس شکل گرفته و حرکت کرده و باید هر چه بیشتر به آن اهتمام ورزد. 
توصیه‌ اینجانب مردمی کردن بزرگداشت‌ها، و فعال کردن مساجد و نهادهای مردمی، و به‌کارگیری ابتکارات و خلاقیت‌های جوانان انقلابی، و طراوت و تازگی بخشیدن به مراسم دینی و انقلابی است. توصیه‌ دیگر چابک و سبک کردن تشکیلات و زدودن زائده‌ها و فرسودگی‌های آن است. 
از خداوند متعال توفیقات ایشان را مسألت می‌کنم و مجدداً از آیت‌الله آقای جنتی تشکر می‌نمایم. 
سیدعلی خامنه‌ای
8 آذر ۱۴۰۰
 
* انتشار تقریظ رهبر انقلاب بر گزارش ناوگروه 75 نیروی دریایی
تقریظ حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای بر گزارش عملکرد ناوگروه 75 نیروی دریایی ارتش منتشر شد. 
به گزارش روابط عمومی ارتش، آیین رونمایی از تقریظ فرمانده معظم کل قوا بر گزارش عملکرد ناوگروه 75 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعزامی به اقیانوس اطلس، روز گذشته با حضور مسؤولان لشکری و کشوری در سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش برگزار شد. 
متن تقریظ فرمانده معظم کل قوا مدظله العالی به شرح زیر است:
امیر فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ اجرای ماموریت اقیانوس‌پیمای ناوگروه 75، همراه با موفقیت کامل، مایه افتخار است. این اقدام شایسته، به نداجا، به ارتش و به کشور عزت بخشید. از فرماندهان، کارکنان و همه دست‌اندرکاران این ماموریت به گونه شایسته تقدیر کنید. نداجا آمادگی‌های حرفه‌ای و فنی و علمی خود را باز هم افزایش دهد. موفق باشید. 
***
ولایتی در دیدار خانواده شهید مصطفی بدرالدین:
شهدای مقاومت، الگوی ایثار و ایستادگی هستند
علی‌اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با خانواده شهید والامقام سیدمصطفی بدرالدین ملقب به «سید ذوالفقار» فرمانده شاخه نظامی حزب‌الله لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد. ولایتی در این دیدار ضمن خوشامدگویی به خانواده شهید بدرالدین به مقام شامخ این شهید بزرگوار و فرمانده شجاع جبهه مقاومت ادای احترام کرد و گفت: شهید سیدمصطفی بدرالدین و شهید حاج‌قاسم سلیمانی و تمام شهدای مقاومت الگوی ایثار و ایستادگی هستند و راه شهیدان جبهه مقاومت ادامه دارد. دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در این دیدار به رسم یادبود یک جلد قرآن کریم را به خانواده شهید بدرالدین اهدا کرد. در ادامه همسر شهید بدرالدین ضمن ابراز خرسندی از این دیدار گفت: سیدمصطفی بدرالدین همواره بر پیروی از خط امام(ره)، انقلاب و رهبری تاکید داشت و همین ایستادگی‌ها و دیدگاه‌ها باعث شد جامعه لبنان نیز به تحول برسد. 
***
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور:
سند همکاری ۲۵ ساله در دولت پیگیری می‌شود
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: سند همکاری ۲۵ ساله ایران و چین از سوی دولت دنبال می‌شود و وقفه‌ای در آن ایجاد نخواهد شد. سیدمحمد حسینی در گفت‌وگو با مهر، با اشاره به سرنوشت سند همکاری ۲۵ ساله ایران و چین، اظهار داشت: جلسات اقتصادی دولت به طور منظم برگزار می‌شود و محمد مخبر که رئیس قرارگاه اقتصادی دولت است، فرصت مناسبی را برای این کار در نظر می‌گیرد. وی با اشاره به عضویت دائم ایران در سازمان همکاری شانگهای گفت: بر اساس عضویت ایران در سازمان شانگهای شرایط بهتری ایجاد شده که ما با کشورهای مختلف از جمله روسیه قرارداد و کارهای بزرگی را انجام دهیم. معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تصریح کرد: تبادل تجاری ایران و چین جزو سیاست‌های دیپلماتیک دولت است  بنابراین سند همکاری ۲۵ ساله ایران و چین از سوی دولت دنبال می‌شود و وقفه‌ای در آن ایجاد نخواهد شد. 

Page Generated in 0/0065 sec