printlogo


کد خبر: 241701تاریخ: 1400/9/28 00:00
اخبار

واکنش غول گرجی به پنجمین طلای پیاپی جهانی
لاشا تالاخادزه ابراز امیدواری کرد در آینده بیشتر بتواند باعث خوشحالی مردم کشورش شود. اعجوبه گرجستانی وزنه‌برداری جهان در حرکت اول خود در مسابقات قهرمانی جهان ۲۴۷ کیلوگرم را مهار کرد. او در حرکت دوم ۲۵۷ کیلوگرم را بالای سر برد و در حرکت سوم و پایانی مسابقات، پشت وزنه رویایی ۲۶۷ کیلوگرم ایستاد و آن را مهار کرد اما داوران ۲ چراغ قرمز به او دادند و تنها داور ایرانی چراغ سفید داد ولی در ادامه هیات ژوری این وزنه را پذیرفت و تالاخادزه توانست رکورد دوضرب جهان را ۲ کیلوگرم و رکورد مجموع جهان را هم 4 کیلوگرم ارتقا دهد. لاشا تالاخادزه بعد از کسب پنجمین طلای پیاپی جهانی خود گفت: این روز را به کل گرجستان و همه طرفدارانم تبریک می‌گویم. از حمایت‌هایی که از من شد بسیار سپاسگزارم. خیلی حس خوبی است که باعث شادی هموطنانت شوی و احساس شادی فوق‌العاده‌ای دارم. من سعی خواهم کرد در آینده شما را حتی بیشتر خوشحال کنم. کسب پنجمین قهرمانی در جهان حس فوق‌العاده‌ای داشت و می‌خواهم در آینده قهرمانی‌های بیشتری به دست آورم و بیشتر باعث شادی مردم کشورم شوم. 
***
مجیدی: می‌خواهیم ناکامی ۲  سال اخیر جام حذفی را جبران کنیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما امسال تمرکز می‌کنیم تا ناکامی در جام حذفی ۲ سال اخیر را جبران کنیم. فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال - نود ارومیه در جام حذفی اظهار داشت: ما با تیمی بازی داریم که شناخت چندانی از آن نداریم. به بازیکنانم گفتم با جدیت در این بازی حاضر می‌شویم و این تیم را دست‌کم نمی‌گیریم. سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه آیا قرار است از تمام بازیکنان تیمش استفاده کند یا خیر، گفت: تصمیم گرفتیم در این بازی به چند بازیکن استراحت بدهیم و از نفراتی که کمتر بازی کردند استفاده کنیم. در هر صورت مطمئن باشید با جدیت وارد زمین می‌شویم. وی درباره غایبان تیمش اظهار داشت: رشید مظاهری در تمرین دیروز دچار مصدومیت شده و طبق اعلام پزشکان شرایط حضور در این دیدار را ندارد. غفوری هم از ۲ روز دیگر کارش را با تیم شروع می‌کند. مجیدی درباره اینکه تیمش با چه انگیزه‌ای در بازی امروز حاضر می‌شود، عنوان کرد: چون در جام حذفی در ۲ سال اخیر موفق به کسب عنوان قهرمانی نشدیم، به بازیکنان تیمم گفته‌ام روی این جام حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم. ما امسال تمرکز می‌کنیم ناکامی در جام حذفی ۲ سال اخیر را جبران کنیم. 
***
باشگاه پرسپولیس با وکیل خاطی برخورد کرد
باشگاه پرسپولیس از برخورد با یکی از وکلای خود به دلیل انتشار استوری خودسرانه درباره پرونده شجاع خلیل‌زاده خبر داد. 
باشگاه پرسپولیس درباره استوری یکی از وکلای خود پس از صحبت‌های مهدی رسول‌پناه در یکی از برنامه‌های تلویزیونی بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد: «در پی اظهارات مدیرعامل اسبق این باشگاه، اشکان درویشی از وکلا و اعضای حقوقی پرسپولیس نسبت به انتشار ۲ استوری در اینستاگرام اقدام کرد. این استوری‌ها مربوط به دو موضوع حکم صادره برای باشگاه گل‌گهر سیرجان و شکایت از شجاع خلیل‌زاده بود. این در حالی است که اعلام موضع صورت گرفته بدون هرگونه هماهنگی با باشگاه، خودسرانه و خارج از مسؤولیت‌های تعریف شده بود. بر این اساس برخورد جدی و لازم صورت گرفت. همچنین استوری‌های مذکور حذف شد. در این ارتباط باشگاه نیز به موضوع رسیدگی می‌کند. بار دیگر تاکید می‌شود هر گونه موضع‌گیری رسمی و دارای اعتبار از سوی باشگاه پرسپولیس، فقط از طریق سرپرست باشگاه، مدیر روابط عمومی و رسانه‌های رسمی که معرف حضور افکار عمومی است، صورت می‌گیرد».
***
واکنش رسمی نماینده آزمون به خبر توافق با لیون
وکیل ستاره تیم ‌ملی کشورمان و عضو باشگاه زنیت به خبر توافق موکلش با لیون واکنش نشان داد. هفته گذشته رسانه‌های فرانسه و روسیه از توافق نهایی سردار آزمون، ستاره تیم ‌ملی کشورمان و عضو باشگاه زنیت با لیون خبر دادند. طبق گزارش نشریه «اکیپ» فرانسه آزمون با لیون به توافق نهایی رسیده و تنها رضایت باشگاه روسی برای نهایی شدن این انتقال نیاز است. گفته می‌شود مهاجم ایرانی قراردادی 5/4 ساله با تیم فرانسوی امضا می‌کند. در همین رابطه سایت «اسپورت 24» روسیه سراغ وکیل و نماینده سردار آزمون رفت تا از این توافق جویا شود. «آندره‌آ پلگاتی» نماینده آزمون در زمینه توافق با لیون گفت: در این مرحله، من به هیچ‌وجه نمی‌توانم درباره این اطلاعات اظهار نظر کنم. قرارداد آزمون با زنیت تا تابستان پیش رو اعتبار دارد ولی باشگاه روسی نمی‌خواهد بازیکن ایرانی‌اش را به صورت رایگان از دست دهد. به همین خاطر لیون از این فرصت می‌خواهد استفاده کند و تنها با پرداخت 3 میلیون یورو سردار را شکار کند. 

Page Generated in 0/0057 sec