printlogo


کد خبر: 261045تاریخ: 1401/12/24 00:00
اخبار

اولین عکس‌ها از فصل نوروزی سریال «نون‌خ»
فصل چهارم مجموعه تلویزیونی «نون خ» نوروز ۱۴۰۲ به تهیه‌کنندگی مهدی فرجی و کارگردانی سعیدآقاخانی از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت. به گزارش تسنیم، سریال «نون خ 4» با طی مراحل پس‌تولید، این روزها برای پخش نوروزی از شبکه یک فروردین‌ 1402 آماده می‌شود و با توجه به تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان، پخش این سریال در ماه مبارک نیز ادامه خواهد داشت. حالا اولین تصاویر از این سریال بیرون آمده که توجه مخاطب را به جریان داستان جدید سریال جلب می‌کند. در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: «پس از یورش گله گرگ‌ها به روستا و تار و مار شدن گاو و گوسفند‌های روستاییان، زندگی اهالی با چالش جدیدی مواجه می‌شود. بزرگان ده تلاش می‌کنند با شکار گرگ‌ها اوضاع را به حالت عادی بازگردانند اما هر بار به دلایلی موفق نمی‌شوند. به اجبار یکی از شکارچیان ده بالا را استخدام می‌کنند. در ادامه آنچه باعث شعله‌ور شدن اختلافات قدیمی بین ۲ روستا شده، اهالی روستای نورالدین را برای خروج از رکود اقتصادی، جمعیتی و جبران عقب‌ماندگی از ده بالا به تکاپو می‌اندازد و ماجراهای ریز و درشتی را رقم می‌زند». مجموعه «نون خ4» در نوروز و ماه مبارک رمضان شنبه تا چهارشنبه ساعت 22:15 از شبکه یک روی آنتن می‌رود و مطابق معمول پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها بینندگان این شبکه شاهد پخش مجموعه «گیلدخت» در همان ساعت خواهند بود.
***
نخستین سریال مرکز انیمیشن سوره آماده نمایش شد
نخستین سریال پویانمایی مرکز انیمیشن سوره با نام «چل پله زیرزمین» به کارگردانی علیرضا طاهری به‌زودی روی آنتن تلویزیون می‌رود. به گزارش «وطن امروز»، «چل پله زیرزمین»، نخستین سریال پویانمایی مرکز انیمیشن سوره، به نویسندگی نسیم خراشادی‌زاده و کارگردانی علیرضا طاهری در 26 قسمت آماده نمایش شد.
طرح این سریال اپیزودیک از جمله طرح‌های راه‌یافته به دوره سوم رویداد «رویازی» از شهر قزوین بود که توانست با جذب مشارکت مرکز انیمیشن سوره، فرآیند ساخت خود را طی کند. همچنین از پوستر این اثر با طرحی از علیرضا طاهری رونمایی شد.
«چل پله زیرزمین» که انیمیشنی ماجراجویانه و آموزشی‌ است، با تکنیک دوبعدی رایانه‌ای ساخته شده است و لحنی کمدی فانتزی دارد.
در خلاصه داستان این اثر با مخاطب هدف کودک و نوجوان آمده است: «کوشا دستیار دکتر تور می‌شود تا در مکانی محرمانه جانوران منقرض شده را از طریق نسخه ژنتیکی‌شان به زندگی برگرداند. جمعه به این جانوران عجیب و غریب بامزه کمک می‌کند تا مهارت‌های زندگی را برای بقا بیاموزند».
سریال انیمیشن «چل پله زیرزمین» در 26 قسمت 12 دقیقه‌ای به زودی راهی آنتن رسانه ملی می‌رود.
***
اثر حسن روح‌الامین به نفع زلزله‌زدگان خوی فروش رفت
حسن روح‌الامین یکی از تابلوهایش را که برای کمک به زلزله‌زدگان خوی به حراج گذاشته بود با قیمت ۱۲۰ میلیون‌تومان فروخت. به گزارش «وطن امروز»، حسن روح‌الامین از ۱۷ بهمن‌ماه یکی از تابلوهای مجموعه «عصیان» خود را به بالاترین قیمت پیشنهادی به نفع مردم زلزله‌زده خوی با قیمت اولیه ۴۰ میلیون تومان به حراج گذاشته بود که این اثر در نهایت به قیمت ۱۲۰ میلیون تومان به فروش رسید.
حسن روح‌الامین در توضیح فروش این تابلو نوشت: «با عرض سلام خدمت همراهان عزیزم، تابلویی که برای کمک به زلزله‌زدگان شهرستان خوی به حراج گذاشته شد به قیمت پایه ۴۰ میلیون تومان در نهایت به قیمت 120 میلیون تومان به فروش رسید و مبلغ حاصل از این حراج به طور کامل خدمت «امام رضایی‌ها» به مدیریت جناب حاج حسین یکتا عزیزم تقدیم شد. ممنون از قبول زحمت ایشان و همچنین شماهایی که در این حراج خیریه شراکت کردید».
***
مهران مدیری فیلم جدید می‌سازد
مهران مدیری فیلم سینمایی «بن‌بست» را می‌سازد. به گزارش «وطن امروز»، مهران مدیری ۷ سال پس از آخرین فیلمش در مقام کارگردان، قصد دارد فیلم جدیدی را با نام «بن‌بست» جلوی دوربین ببرد.
او برای این فیلم به تهیه‌کنندگی علی اوجی به‌تازگی متقاضی دریافت پروانه ساخت شده است.
وی طی سال‌های گذشته در فیلم‌های سینمایی «رحمان ۱۴۰۰» منوچهر هادی، «ما همه باهم هستیم» کمال تبریزی، «درخت گردو» محمدحسین مهدویان و «خائن‌کشی» مسعود کیمیایی بازی کرده بود که از میان آنها فیلم کیمیایی هنوز اکران نشده است.
برای اکران فیلم «خائن‌کشی» شنیده می‌شد تقاضاهایی برای اکران نوروزی آن مطرح شده اما سازندگان این فیلم، فعلا برنامه‌ای برای اکرانش ندارند.
مدیری که در چند سال اخیر نقش‌های متفاوتی را در بازیگری تجربه کرده، بهمن‌ماه سال گذشته در نشست خبری فیلم «خائن‌کشی» درباره تغییر مسیر کاری‌اش از طنز به آثار جدی گفته بود: هدفی پشت این کار نیست. بیشتر لذت بردن، کار کردن با بزرگان و تجربه کردن است.

Page Generated in 0/0141 sec