printlogo


کد خبر: 261855تاریخ: 1402/1/31 00:00
اخبار

جشن بزرگ روزه اولی‌ها در شهرستان اسلامشهر
در بیست‌وپنجمین روز ماه مبارک رمضان جشن بزرگ دختران روزه‌اولی با حضور بیش از ۲۵۰ دانش‌آموز با اجرای برنامه‌های متنوع همچون اجرای ویژه کودکان، گروه سرود، مسابقه، اهدای جوایز به همه شرکت‌کنندگان و در پایان اقامه نماز مغرب و عشا و برپایی سفره افطار در مسجد حضرت رسول اکرم صلی‌الله علیه وآله وسلم شهرستان اسلامشهر در تاریخ ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ برگزار شد. مسجد حضرت رسول اکرم صلی‌الله علیه وآله وسلم از جمله مساجد فعال عرصه امور فرهنگی و مذهبی در جنوب غرب استان تهران است که به همراه پایگاه مقاومت بسیج شهید اسدی، پایگاه بنت‌الرسول علیه‌السلام و همکاری مدارس ابتدایی دخترانه شهید فهمیده و کمیل، میزبانی و برگزاری این جشن بزرگ را برعهده داشت.
***
فیلم تازه «هنر و تجربه» به کارگردانی بهاره رهنما و بازی نیوشاضیغمی
فیلم سینمایی «عطر آخر اردیبهشت» نخستین تجربه کارگردانی بهاره رهنما از ۶ اردیبهشت در گروه سینمایی «هنر و تجربه» اکران می‌شود. به گزارش «وطن امروز»، فیلم سینمایی «عطر آخر اردیبهشت» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی بهاره رهنما با حضور بازیگرانی همچون نیوشا ضیغمی، فریبا نادری، بهناز یادگاری، نیما رئیسی و افسانه چهره‌آزاد ساخته شده است. این فیلم درباره مهاجرت زن ۴۰ ساله‌ای است که در روزهای آخر اقامتش در ایران، دورهمی دوستانه‌ای را برپا می‌کند اما در این دیدار دوستانه رازهای عجیبی برملا خواهد شد. سرمایه‌گذاری «عطر آخر اردیبهشت» را بهاره رهنما و بهنام کیامرزی برعهده داشته‌اند. اکران فیلم «عطر آخر اردیبهشت» از ۶ اردیبهشت در سینماهای منتخب گروه سینمایی «هنر و تجربه» آغاز می‌شود.
***
برگزاری دوازدهمین ضیافت افطاری فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
دوازدهمین ضیافت افطاری فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی مصادف با ۲۷ ماه مبارک رمضان در محل حسینیه هنر برگزار شد. به گزارش «وطن امروز»، دوازدهمین ضیافت افطاری فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، یادبود مرحوم نادر طالب‌زاده سه‌شنبه ۲۹ فرودین مصادف با ۲۷ ماه مبارک رمضان در محل حسینیه هنر برگزار شد. 
در این مراسم، چهره‌های مطرحی از فعالان عرصه‌های مختلف فرهنگ، هنر، قلم و رسانه جبهه فرهنگی انقلاب از جمله جمال شورجه، ابوالقاسم طالبی، محمدرضا سرشار، محمدرضا نیرومند، محمدحسن قدیری‌ابیانه، مهدی رمضانی، وحید جلیلی، محمد سرشار، مسعود رضایی، عباس سلیمی‌نمین، محسن مقصودی، محمدتقی فهیم، سینا واحد، آرش دریابندری، یعقوب توکلی، شفیع آقامحمدیان، محمدحسن روزی‌طلب، عباس گودرزی، علیرضا شجاعی‌زند، حسن شمشادی، محمد گلریز، هادی آرزم و محمدحسن یادگاری حضور داشتند.
***
«تب و تاب» سریال جدید شبکه 2 در بهار 1402
سریال «تب و تاب» اردیبهشت‌ماه با موضوع خانواده ایرانی و توجه به سبک زندگی ایرانی - اسلامی به شبکه 2 می‌آید. به گزارش «وطن‌امروز»، سریال «تب و تاب» با موضوع خانواده ایرانی و توجه به «سبک زندگی ایرانی - اسلامی»، از شبکه 2 سیما روانه آنتن می‌شود. به گفته روابط عمومی فیلم، در این مجموعه تلاش شده تا موضوعاتی که خانواده‌ها با آن مواجه هستند در قالب ملودرام‌های اجتماعی روایت شود. سریال «تب و تاب» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه 2 سیما به تهیه‌کنندگی مهدی شفیعی و کارگردانی و نویسندگی داریوش مختاری است که در اردیبهشت روانه آنتن این شبکه خواهد شد.
***
معرفی هیأت داوران بخش نمایشنامه‌نویسی جشنواره تئاتر رضوی
شانزدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی، هیأت داوران بخش نمایشنامه‌نویسی خود را معرفی کرد. به گزارش «وطن امروز»، کورش زارعی، دبیر شانزدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی در احکامی جداگانه نصرالله قادری، شهرام کرمی و لیلی عاج را به عنوان هیات داوران بخش نمایشنامه‌نویسی شانزدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی منصوب کرد.
در متن این احکام آمده است:
نظر به تجارب گرانقدر شما در حوزه‌ ادبیات نمایشی و دانش فراگیرتان در عرصه‌ نمایشنامه‌نویسی بدین‌وسیله به‌عنوان عضو هیات داوران بخش نمایشنامه‌نویسی شانزدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی منصوب می‌شوید. امید است با انتخاب نمایشنامه‌هایی درخور شأن حضرت ثامن‌الائمه، نقش موثری در اشاعه فرهنگ غنی رضوی داشته باشید.
یادآور می‌شود شانزدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی خرداد 1402به میزبانی آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود.

Page Generated in 0/0171 sec