printlogo


کد خبر: 277982تاریخ: 1402/12/22 00:00
خبر
آغاز نهضت ملی «زندگی با آیه‌ها»

نهضت ملی «زندگی با آیه‌ها» با هدف تبیین 30 آیه زندگی‌ساز قرآن کریم در نخستین روز ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود.
در این پویش ۳۰ آیه محوری قرآن کریم توسط جمع کثیری از اندیشمندان قرآنی کشور انتخاب شده‌اند که تسلط به آنها می‌تواند مبانی اعتقادی مخاطبان را مستحکم‌تر کند. 
«زندگی با آیه‌ها» قصد دارد حلقه اتصال فعالیت‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان امسال در سراسر کشور باشد و در این مسیر بر ظرفیت گروه‌های مردمی سراسر کشور تکیه دارد. 
این حرکت فراگیر با بهره‌گیری از رسانه در ابعاد و سطوح گوناگون و با توجه به ظرفیت‌ها و اقتضائات ماه مبارک رمضان که مقارن تعطیلات نوروز است، به دنبال ایجاد یک حرکت ملی با هم‌افزایی تمام ظرفیت‌های مردمی و رسمی است.
آیه‌های انتخاب شده این پویش از طریق مسابقات ملی، تبلیغات گسترده رسانه‌ای و برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در روزهای ماه مبارک رمضان برای مردم تبیین خواهد شد. هدف و شعار اصلی این پویش این است که در ماه خدا، 30 آیه را بخوانیم، بفهمیم، حفظ و زندگی کنیم. 
در نهضت ملی زندگی با آیه‌ها به منظور ترغیب مردم به آشنایی و انس بیشتر با قرآن کریم جوایز بسیاری با کمک بانیان فعالیت‌های قرآنی تهیه شده و به صورت روزانه در قالب ده‌ها مسابقه تلویزیونی و اینترنتی به مخاطبان و برندگان اهدا می‌شود. این جوایز روزانه شامل کمک‌هزینه سفر حج عمره، کربلای معلی، مشهد مقدس و هزاران جایزه دیگر مثل تبلت، ساعت هوشمند، لپ‌تاپ و... است. مردم برای شرکت در این پویش کافی است عدد یک را به شماره 3000212 ارسال یا به تارنمای zendegibaayeha.ir مراجعه کنند.

Page Generated in 0/0049 sec