printlogo


کد خبر: 280710تاریخ: 1403/1/30 00:00
دستگیری زورگیران اتوبان صدر در کمتر از 24 ساعت

اخیرا خبر شورانگیزی در فضای مجازی منتشر شد؛ زورگیران اتوبان صدر شناسایی و دستگیر شدند؛ مطلبی که حس امنیت را به جامعه تزریق کرد. این زورگیران سابقه شرارت و زندان داشتند و به جان و مال مردم تعدی کرده و رعب و وحشت شدیدی ایجاد و حس ناامنی را به شهروندان القا کردند و حالا چشم‌ها به دستگاه قضا دوخته شده که چه مجازاتی برای آنها در نظر می‌گیرد؛ آیا مجازات درخور و بازدارنده است؟
 از جزئیات پرونده چنین برمی‌آید که این زورگیران با هوشمندی تمام راه‌های ارتباطی، دستگاه‌های الکترونیکی و هوشمند خود را خاموش و از دسترس خارج کرده بودند اما درکمتر از 24 ساعت، پلیس حرفه‌ای و متخصص، آنها را شناسایی و در مخفیگاه‌شان در شمال کشور دستگیر کرد. یک شهروند باهوش با گرفتن فیلمِ بهنگام باعث تسریع در روند این پرونده شده و از دیگر سو  فراجا با سرعت و دقت این پرونده را که ضریب احساس امنیت عمومی را در بین خانواده‌ها و رانندگان خدشه‌دار کرده به سرانجام مطلوب رساند، حال انتظار می‌رود دستگاه قضا در کمترین زمان و با در نظر گرفتن بالاترین مجازات‌های متناسب با این جرم با آنها برخورد کند. 
از طرف دیگر از سلبریتی‌ها، نخبگان رسانه‌ای و افراد تاثیرگذار در جامعه که اقدام به وایرال شدن فیلم و مطالبه از پلیس در برخورد با مجرمان کردند؛ از آنهایی که در مذمت این کار شنیع، پست‌ها و محتواهای متعددی منتشر کردند و از آنانی که البته بحق هم بود و از پلیس مطالبه‌ پیگیری با سرعت داشتند، انتظار می‌رود اقدام به‌موقع پلیس را  در منظر و نظر مردم بازتاب داده و به افزایش سرمایه اجتماعی پلیس در افکار عمومی اهتمام داشته باشند.

Page Generated in 0/0053 sec