printlogo


کد خبر: 280951تاریخ: 1403/2/6 00:00
بازی ریاضی راه راه

..
پرسیده بودیم ایران چقدر در حمله به اسرائیل سود کرده؟ دقیق‌ترین پاسخ این بود که با احتساب تغییر نکردن قیمت‌ها، اگر هر سه سال یک قرارداد معادل قرارداد سال ۵۵ با آمریکا بسته می‌شد، تا امروز ۱۵ قرارداد با مبلغ ۶ میلیارد دلار و جمعا به مبلغ ۹۰ میلیارد دلار بسته شده بود ولی سپاه تنها با هزینه ۴۰ میلیون دلار، ۸۹.۹۶۰.۰۰۰ دلار باعث صرفه‌جویی در کشور شده است!
 
اما بازی امروز! آمریکا قرار است بزرگ‌ترین کمک‌های مالی خود را به رژیم صهیونیستی، اوکراین و تایوان انجام دهد. حالا بیایید با کلمات زیر جمله‌سازی کنیم:
اقتدار – بمب – ایران – تلاش- ترس– نیاز– سربلندی
یک اسرائیلی خطاب به آمریکا: تلاش ایران برای دستیابی به بمب‌های خطرناک، اقتدار ما را له کرده و باعث سربلندی آمار نیاز ما به کمک‌های مالی شده است.
یک اوکراینی خطاب به جامعه جهانی: بمب‌های آمریکا فاسد هستند، با ایران کاری نداریم و به تلاش خود برای از دست دادن مناطق دیگری از کشورمان از ترس روسیه ادامه می‌دهیم. اقتدار اوکراین نیاز او به کمک‌های مالی آمریکا را نفی نمی‌کند. سربلندی ما سربلندی آمریکاست.
یک تایوانی پس از تصویب کمک مالی آمریکا: اقتدار بمب ایران تلاش ترس نیاز سربلندی است. توروخدا ما رو ندید دست چین حتی اگه بهمون کمک مالی می‌کنین. توروخداااااا!
یک اوکراینی دوباره: آره کمک‌های تایوان رو هم بدید به ما، فقط ندیدشون دست چین.
 
شما هم با کلمات زیر جمله بسازید:
یک دکمه – آمریکا – قدرت – دلار – توان نظامی – سوخت موشک – کوادکوپتر (اگر خنده‌تان نگرفت) – خیسی شلوار
شما می‌توانید پاسخ خود را از طریق کیوآرکد زیر یا لینک https://survey.porsline.ir/s/HX2HQaT برای ما ارسال کنید. دقیق‌ترین پاسخ در شماره آتی منتشر خواهد شد. 

Page Generated in 0/0055 sec