printlogo


کد خبر: 281475تاریخ: 1403/2/20 00:00
تبریک روز دختر به خاص‌ترین دخترها
دخترم تاج سرم!

این روزها دختران، سردسته اخبار جهان هستند. طوری که عطسه دختری در دورترین منطقه ایران روی آب و هوای دل سلبریتی در ناف آمریکا اثر می‌گذارد. البته شایان ذکر است که این پدیده فقط شامل حال عده‌ای از دختران ایرانی بوده و برای همه‌شان صدق نمی‌کند. به همین مناسبت، ما روز دختر را به این چند دسته از دختران خاص سرزمین‌مان تبریک می‌گوییم: 
دسته اول: سنستیوها (برای فارسی‌زبانان: حساس‌ها)
دخترانی که در این دسته قرار می‌گیرند، نسبت به همه چیز حساسند. آنها از مخالفان سرسخت آب گرفتن با شلنگ و دوش روی پشه‌های ریز دستشویی و حمام هستند؛ چرا که به عقیده آنها همه موجودات زنده و غیرزنده در این دنیا حق زندگی و آزادی دارند. از این‌رو خیلی طبیعی است که آنها اخبار روز دنیا را نیز نشنوند و نخوانند؛ چرا که در روح حساس‌شان جایی برای صحنه‌های خشن زد و خورد وجود ندارد. چرا تا وقتی عاشقانه‌های مثلثی و مربعی و دایره‌ای فیلم‌های کره‌ای و ترکی و اینها هست، آدم برود و جیغ و گریه چند زن آواره و خونی را در غزه ببیند؟ سنستیو گرلز عزیز، روزتان مبارک.
 
دسته دوم: بیوتی‌ها (برای فارسی‌زبانان: زیبارویان)
این دسته از دختران همیشه زیبایند و امکان ندارد شما لحظه‌ای آنها را بدون فیلتر ببینید. حالا گاهی فیلتر مجازی، گاهی هم واقعی. موهای همیشه سشوار شده، صورت‌های سفید و بدون لک و خال، بینی و گونه و زاویه‌دار و سه‌رخ بودن صورت‌شان در هر لحظه، از ویژگی‌های این دسته از دختران است. دختران زیبا، سحرخیز و زحمتکش‌ترین دسته دخترانند. چرا که باید از ساعاتی قبل از ورود به اجتماع شروع به کار کرده و تا ساعات پایانی نیمه‌شب زندگی را ادامه دهند تا به حالت عادی خود برگردند. علاوه بر این، آنها باید سخت کار کرده تا بتوانند مخارج خود را تامین کنند چرا که پدرشان در اولین مواجهه با آنان جا خورده و اعلام کرده که «نسل اندر نسل ما این قیافه را نداشتند و بی‌خود خودت را جای دختر من جا نزن تا من را تلکه کنی.» بیوتی گرلز عزیز، روزتان مبارک! 
 
دسته سوم: استایلیست‌ها(برای فارسی‌زبانان: بلدند چه را با چه بپوشندها)
این دسته از دختران همیشه معتقدند با لطافت در انتخاب لباس و استایل کردن باید در جامعه تمیز و شیک درخشید. رنگ لباس‌های‌شان هم همیشه بر اساس نظر همان سازمان جهانی است که خیلی دقیق رنگ سال را انتخاب می‌کند. مثل رنگ هلویی امسال که نماد صلح و آرامش حاکم بر دنیا بود! استایلیست‌ها، روح‌شان خاص است و اجازه نمی‌دهند هرچیزی را تن‌شان کنند؛ حتی برای بردن آشغال‌ها تا دم در. دختران این گروه، حتی طی بیانیه‌ای به دختران دانشجوی آمریکایی گفتند که «در همین اعتراضات و شورش‌های‌تان، حداقل چفیه فلسطینی هلویی بیندازید و ضمن رعایت استایل مناسب اعتراض هم بکنید تا خوش دیده شوید.» استایلیست گرلز عزیز روزتان مبارک! 
 
در آخر...
اگر تو دختری هستی که برای اینکه خانواده‌ به تعداد زیاد کتاب‌هایت گیر ندهند، اتاقت را با آنها استایل می‌کنی؛ اگر در کمدت روسری‌ای داری که برای تولد 10 سال قبلت است و هنوز دوستش داری؛ اگر آنقدر اعتماد‌به‌نفس داری که بیشترین لوازم آرایشی که می‌خری، کرم ضدآفتاب با اس‌پی‌اف بالای 30 است؛ قطعا روز دختر، روز خود خود تو است که دختر بودن را درست فهمیدی! دختر عزیز ایرانی، روزت مبارک!  

Page Generated in 0/0051 sec