printlogo


کد خبر: 10529تاریخ: 1393/6/10 00:00
نبض جامعه

معاون سنجش دانشگاه آزاد خبر داد
زمان اعلام نتایج ارشد و دکترا
با توجه به افزایش تعداد رشته محل‌های جدید اسامی پذیرفته‌شدگان کارشناسی ارشد و دکترا در روزهای آینده اعلام می‌شود اما حدود تقریبی اعلام نتایج از 13 شهریورماه به بعد خواهد بود. به گزارش «وطن امروز» مجتبی علوی‌فاضل، معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: با توجه به افزایش 286 رشته/محل جدید و ایجاد فرصت مجدد برای داوطلبان، اعلام اسامی کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی در چند روز آینده انجام می‌شود. علوی‌فاضل در ادامه افزود: این تأخیر به نفع داوطلبان خواهد بود و امکان پذیرش داوطلبان را در رشته/محل‌های بیشتری فراهم می‌سازد. معاون دانشگاه آزاد بیان داشت: زمان دقیق اعلام نتایج از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد اما حدود تقریبی اعلام نتایج از 13 شهریورماه به بعد خواهد بود. علوی‌فاضل تصریح کرد: ما دغدغه و نگرانی‌های داوطلبان را درک می‌کنیم اما این اقدام در راستای رضایت بیشتر داوطلبان صورت گرفته بنابراین از داوطلبان می‌خواهیم که خونسرد باشند و زمان دقیق اعلام نتایج را از طریق رسانه‌ها پیگیری کنند.

معاون وزیر بهداشت اعلام کرد
اجرای فاز بهداشتی طرح تحول از امروز
فاز بهداشتی برنامه تحول نظام سلامت دوشنبه در اجلاس رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی با حضور وزیر بهداشت ابلاغ و اجرایی می‌شود. محمدآقاجانی، معاون وزیر بهداشت و دبیر ستاد طرح تحول نظام سلامت وزارت بهداشت با اعلام این خبر افزود: جزئیات فاز بهداشتی طرح تحول سلامت دوشنبه پس از بحث و بررسی با رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام می‌شود. وی به فارس گفت: همان طور که پیش از این اعلام شده است، در فاز بهداشتی طرح تحول نظام سلامت، تکمیل و تجهیز شبکه بهداشتی سراسر کشور، ایجاد مراکز بهداشتی و درمانی در حاشیه شهرها برای ارائه خدمات به 5/8 میلیون حاشیه‌نشین از طریق خرید خدمت، اجرای پزشک خانواده در شهرهای زیر 20 هزار نفر و حاشیه شهرها، اجرای برنامه ترویج خودمراقبتی و اصلاح سبک زندگی و نیز برنامه ملی کنترل بیماری‌های غیرواگیر اجرایی می‌شود. آقاجانی در پاسخ به این پرسش که پیش از این اعلام شده بود که تأمین نشدن بودجه عامل به تعویق افتادن فاز بهداشتی طرح تحول سلامت است، آیا این مشکل بر طرف شده است، پاسخ داد: تمهیدات لازم برای تأمین بودجه این بخش اندیشیده شده است و جای نگرانی نیست.

پاییزی شدن آب و هوای پایتخت
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از کاهش 5 درجه‌ای دمای پایتخت خبر داد. احد وظیفه، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اعلام این خبر به مهر گفت: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی نشان می‌دهد با نفوذ هوای خنک به نوار شمالی کشور، بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید در سواحل دریای خزر و برخی مناطق شمال غرب به‌طور متناوب تا دوشنبه ادامه خواهد داشت. وی افزود: طی 3 روز آینده در ساعات بعدازظهر تا اوایل شب رشد ابر، رگبار موقتی باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد در برخی مناطق هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب فارس، ارتفاعات بوشهر و ارتفاعات زاگرس در استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد پیش‌بینی می‌شود. وظیفه یادآور شد: دوشنبه آسمان تهران کمی ابری در پاره‌ای نقاط همراه با باد و گرد و خاک و در ارتفاعات با بارش پراکنده خواهد بود. بیشینه دمای تهران با 5 درجه کاهش به 31 درجه سانتیگراد و کمینه دما به 22 درجه سانتیگراد بالای صفر
خواهد رسید.
 


Page Generated in 0/0053 sec