printlogo


کد خبر: 10547تاریخ: 1393/6/10 00:00
تازه ها

کارگردان «لکه» نماهنگ می‌سازد
مفیدی‌کیا، کارگردان فیلم «لکه» از ساخت نماهنگ «ایستاده‌ایم ۲» خبر داد. محمدباقر مفیدی‌کیا، کارگردان فیلم «لکه» در گفت‌وگو با تسنیم از ساخت کلیپ «ایستاده‌ایم 2» خبر داد و گفت: جلوه‌های ویژه‌ای که برای این کار مدنظر داریم بسیار قوی است و کمتر در چنین کارهایی انجام شده است. وی افزود: اکنون مشغول انجام دادن کارهای مقدماتی کلیپ «ایستاده‌ایم 2» بویژه کارهای مربوط به جلوه‌های ویژه آن هستیم. به دلیل جلوه‌های ویژه قوی، مراحل مقدماتی کار نزدیک به 4 ماه طول می‌کشد. کارگردان فیلم «لکه» ادامه داد: داستان کلیپ در خلیج‌فارس روی می‌دهد و مربوط به حضور ناوهای آمریکایی در این منطقه است. به دلیل هوای گرم خلیج‌فارس کار فیلمبرداری را در پاییز آغاز می‌کنیم که این مرحله 2 ماه طول می‌کشد. کلیت این کلیپ همانند «ایستاده‎ایم 1» است و عوامل ساخت و مدت زمان کلیپ تغییر زیادی نمی‌کند. مفیدی‌کیا خاطرنشان کرد: «ایستاده‌ایم 2» یک موسیقی کلیپ است که آهنگسازی آن را «امید روشن» بر عهده دارد. تهیه‌کننده این اثر محمدرضا شفاه است. سرمایه‎گذار این کلیپ حوزه هنری است. مفیدی‎کیا همچنین از حضور فیلم «لکه» در جشنواره مقاومت خبر داد و گفت: این فیلم توانست در جشنواره عمار جایزه دریافت کند. تمایلی ندارم که «لکه» را در جشنواره‎ای شرکت دهم اما این فیلم در جشنواره مقاومت امسال نیز شرکت دارد. «لکه» در بخش بصیرت این جشنواره رقابت می‌کند. نماهنگ «ایستاده‌ایم» داستان گروهی جوان و فعال است که در اقدامی حساب‌شده تصمیم می‌گیرند در یک روز آفتابی تهران، بسیار غافلگیرانه در کنار برج آزادی تهران سرودی را به صورت زنده اجرا کنند.

اکران «آتش‌بس -2» در گروه فرهنگ
محمد نیک‌بین، تهیه‌کننده سینما از اکران «آتش‌بس -2» ساخته تهمینه میلانی پس از اتمام اکران فیلم سینمایی «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» ساخته بهروز افخمی در گروه فرهنگ خبر داد. وی  در گفت‌وگو با سینماپرس درباره تاریخ اکران فیلم سینمایی «آتش‌بس -2» ساخته تهمینه میلانی اظهار داشت: قرار است این فیلم پس از اتمام اکران فیلم سینمایی «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» چهارشنبه هفته آینده به نمایش عمومی درآید. تهمینه میلانی به همراه مستانه مهاجر آنونس این فیلم را طراحی کرده‌اند.برپایه این گزارش، فیلم سینمایی «آتش‌بس -2» با بازی بهرام رادان، میترا حجار، آتیلا پسیانی، گوهر خیراندیش، مهرانه مهین‌ترابی، پژمان جمشیدی، دانیال عبادی، فلور نظری و رایان جواهریان درباره یک زوج جوان و تحصیلکرده است که عازم سفری به خارج از کشور هستند، پس از سال‌ها مشاور خانواده خود را به طور اتفاقی در فرودگاه ملاقات می‌کنند و در مدت زمانی که منتظر پرواز خود هستند، اتفاقات سال‌هایی از زندگی خود را در مدتی که مشاور آنها در خارج از کشور بود، مرور می‌کنند. تهیه‌کننده «واکنش پنجم» درباره آخرین اخبار از فیلم سینمایی «هزار توی تهران» به کارگردانی السا فیروزآذر گفت: ساخت این فیلم فعلا منتفی است به دلیل اینکه درگیر تبلیغات شهری و  اکران گسترده «آتش‌بس -2» هستیم.

«شهرنامرئی» با هدف آموزشی و اخلاقی آماده پخش شد
مازیار محمدی‌نژاد، کارگردان مجموعه «شهرنامرئی» با اشاره به آماده بودن این انیمیشن برای پخش از شبکه پویا، اعلام کرد برای فرآوری تصویر و گرافیک رایانه‌ای این انیمیشن برای اولین‌بار از کیفیتHD استفاده شده است. مازیار محمدی‌نژاد، کارگردان انیمیشن «شهر نامرئی» در معرفی داستان این مجموعه به مهر گفت: پسربچه‌ای به نام «سپهر» طی کاوشی که در مورد چگونگی از دست رفتن پدر دانشمند خویش دارد به باغی اسرارآمیز برمی‌خورد و از طریق آن باغ به سفری تخیلی می‌رود که بعدها می‌فهمد آنجا شیراز است. در آنجا دوستانی پیدا می‌کند که با کمک آنها می‌تواند ماجراهایی هیجان‌انگیز علیه دشمنان شهر و سوءاستفاده‌کنندگان از دانش بیافریند. وی با اشاره به پشتوانه تجربی تیم سازنده گفت: داستان «شهرنامرئی» با توجه به این شرایط و براساس تجربیات آزمایشی گذشته طراحی شد و تلاش شده طی آن بیشترین بهره‌گیری از تخصص و امکانات فنی مورد نیاز برای تولید یک سریال 400 دقیقه‌ای به کار گرفته شود.  محمدی‌نژاد مهم‌ترین دغدغه تیم تولید این سریال را ایجاد فضایی بومی‌ و خارج از کلیشه‌های رایج معرفی کرد و افزود: داستانی که آموزش و هدف‌های آموزشی و اخلاقی را در لایه‌های زیرین خود پنهان می‌کند باید از شعارزدگی پرهیز کند. این انیماتور در پایان از اتمام تولید مجموعه «شهر نامرئی» در 26 قسمت 15 دقیقه‌ای در مرکز پویانمایی صبا خبر داد و اعلام کرد این مجموعه آماده پخش از شبکه پویا است.


Page Generated in 0/0093 sec