printlogo


کد خبر: 10578تاریخ: 1393/6/11 00:00
سرخط خبر

 با تصویب هیات دولت سقف تسهیلات مسکن روستایی با رشد 5/2 میلیون تومانی به ۱۵ میلیون تومان افزایش یافت.
 سیدحمید کلانتری، معاون تعاون وزیر کار با اشاره به ایجاد ۹۰۶ تعاونی در هفته تعاون، گفت: با ایجاد این میزان تعاونی ۵۱ هزار شغل ایجاد خواهد شد.
 رسول دیناروند، رئیس سازمان غذا و دارو با تبیین سیاست‌های این سازمان برای واردات مکمل‌های غذایی، گفت: فرآیند بازنگری مجوزهای واردات در حال انجام است و تاکنون تعداد زیادی از مکمل‌های معتبر، مجوز واردات دریافت کرده‌اند.
 علی امامی، معاون اتحادیه بارفروشان با بیان اینکه خرده‌فروشی‌های سطح شهر به علت عدم نظارت، محصولات تولیدی را تا 4 برابر قیمت واقعی آنها عرضه می‌کنند، گفت: اوضاع میدان بارفروشان پس از اجرای طرح حذف دلالان ساماندهی شده است.
 یک مقام هندی گفت درحالی که واردات ایران از هند کاهش یافته پول نفت ایران که به روپیه در سیستم بانکی هند انباشته شده به بیش از ۴ میلیارد دلار رسیده و به این پول هیچ سودی تعلق نمی‌گیرد.
 سامانه الکترونیک دریافت گزارش ناهنجاری‌های بازار (سادنا)، با هدف جلب مشارکت فعالان در تقویت فرآیند نظارت بر بازار راه‌اندازی شد.
 قراردادهای آتی زیره سبز تحویل مهر 1393 از دیروز راه‌اندازی شده و قابل معامله خواهد بود.
 افشار فروتن لاریجانی، رئیس انجمن فروشندگان سیمکارت گفت: ارائه خدمات نسل سوم از سوی همراه اول و ایرانسل بدون تعویض سیمکارت مشترکان، می‌تواند موجب کاهش تقاضا برای رایتل شود.
 ایرانسل با خارج شدن از پوشش آزمایشی نسل سوم، امواج  G 3 را بر سر تهران و سایر استان‌های کشور می‌گستراند و همراه اول هم خدمات خود را در 4 شهر برای تست شبکه آغاز کرد.
  وزارت راه و شهرسازی به مناسبت هفته دولت 138 هزار و 495 واحد مسکن مهر را افتتاح می‌کند که از این تعداد 32 هزار و 978 واحد در شهرهای با جمعیت بالای 25 هزار نفر، 8 هزار و 330 واحد در شهرهای کمتر از 25 هزار نفر، 31 هزار و 987 واحد در شهرهای جدید، 65 هزار و 200 واحد در بافت فرسوده و 13 پروژه توانمندسازی سکونتگاه‌های غیررسمی قرار دارد.
  هیات وزیران با تصویب آیین‌نامه اجرایی ماده 9 قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار، ماموریت‌های جدید اقتصادی به محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه محول کرد که براساس آن، قرار شد بانک اطلاعاتی اقتصادی در این وزارتخانه ایجاد شود.
  سیدمصطفـی رضـوی، رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت اقتصاد از ایجاد سامانه‌های متعدد الکترونیکی در سطح وزارت اقتصاد برای برقراری نظام‌های شفاف و دقیق اطلاعات اقتصادی در این وزارتخانه و در کل کشور خبر داد و گفت: بهبود محیط کسب و کار و ایجاد بستر مناسب برای اجرای بودجه‌ریزی عملیاتی، 2 اقدام مهمی است که هم‌اکنون به شکل ویژه‌ای در دستور کار این وزارتخانه قرار گرفته است.
  روزنامه پاکستانی تریبیون با انتقاد از تعلل دولت پاکستان در تکمیل خط لوله انتقال گاز ایران، نوشت: در حالی که دیگر کشورها به انعقاد قراردادهای انرژی با ایران اصرار می‌ورزند، چرا پاکستان به راحتی تسلیم فشارهای واشنگتن می‌شود.
 


Page Generated in 0/0054 sec