printlogo


کد خبر: 10597تاریخ: 1393/6/11 00:00
بانک

بازدید معاون اجرایی بانک پارسیان از حوزه مشهد
معاون اجرایی بانک پارسیان از برخی شعب مشهد بازدید و با مسؤولان و کارکنان آن به گفت‌وگو پرداخت. به گزارش اخبار بانک‌، در بازدید حق‌وردی که وحیدنیا، مدیر آموزش معاون اجرایی بانک وی را همراهی می‌کرد، طی نشستی صمیمی که با حضور معاونان شرکت‌کننده در دوره ویژه مدیریت عملکردشعب و برخی اساتید دوره برگزار شد، توصیه‌های ارزشمندی برای بهبود آموزش و ارتقای سطح دانش سرمایه انسانی بانک به همکاران ارائه شد. در ادامه ضمن بازدید از شعب احمدآباد، بلوار جانباز و بلوار سجاد، پیرامون اهداف استراتژیک بانک بحث و تبادل نظر شد.

تعیین برندگان قرعه‌کشی پنجمین دوره 2ماهه طرح فراز بانک ملت
قرعه‌کشی پنجمین دوره 2ماهه اجرای طرح فراز در حوزه خدمات غیرحضوری بانک ملت برگزار شد و برندگان خوش‌شانس 2 میلیارد ریال جوایز این دوره مشخص شدند. به گزارش روابط عمومی بانک ملت، در این مراسم که با حضور نمایندگان ادرات مختلف این بانک و با استفاده از سیستم گوی و گردونه و رایانه برگزار شد، ۴۰۰ نفر از استفاده‌کنندگان خدمات غیرحضوری بانک ملت، برنده جایزه نقدی 5 میلیون ریالی شدند. براساس این گزارش، این قرعه‌کشی با هدف توسعه استفاده از خدمات غیرحضوری و ترغیب مشتریان به فعالسازی این خدمات بین آن دسته از مشتریان بانک ملت برگزار شد که از روز اول خردادماه تا ۳۱ تیرماه سال جاری نسبت به اخذ رمز برای یکی از خدمات غیرحضوری اعم از بانکداری اینترنتی، همراه بانک و تلفنبانک اقدام کرده و ماهانه حداقل یک تراکنش مالی از طریق درگاه‌های مذکور داشته‌اند.

آگهی مناقصه عمومی 2 مرحله‌ای بانک گردشگری
بانک گردشگری در نظر دارد نسبت به  «خرید سامانه مدیریت منابع سازمانی» به شرح RFP موجود از طریق مناقصه از شرکت‌های واجد شرایط اقدام کند. به گزارش اخبار بانک، بانک گردشگری در نظر دارد نسبت به «خرید سامانه مدیریت منابع سازمانی» به شرح RFP موجود از طریق مناقصه از شرکت‌های واجد شرایط اقدام کند. متقاضیان می‌توانند تا تاریخ 16/06/1393 جهت دریافت اسناد و مدارک مناقصه با در دست داشتن معرفینامه رسمی به آدرس: تهران، خیابان ولی‌عصر (عج)، بالاتر از چهارراه پارک‌وی، خیابان شهید فیاضی، پلاک ۵۱، ساختمان مرکزی بانک گردشگری، طبقه دوم، اداره پشتیبانی مراجعه کنند. بدیهی است شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد به منزله قبول شروط و تکالیف مقرر در اسناد و مناقصه بوده و بانک در رد یا قبول یک یا همه پیشنهادها مختار است.

تشریح جزئیات محصولات بانک دی در همایش بانکداری اسلامی
همزمان با برگزاری بیست و پنجمین کنفرانس بانکداری اسلامی در نمایشگاه جانبی آن، محصولات و خدمات جدید بانک دی معرفی و تشریح خواهد شد. به گزارش روابط عمومی بانک دی در این نمایشگاه که در روزهای دهم و یازدهم شهریورماه در حاشیه کنفرانس بانکداری اسلامی برپاست بانک دی علاوه بر معرفی محصولات جدید خود از چند فعالیت در حوزه بانکداری اسلامی رونمایی می‌کند. طرح‌های بانکی مسکن‌سازان با شعار «فردا ساختنی است» و مشاغل و متخصصان با شعار «همقدم با هر قدم» 2 طرحی هستند که هفته گذشته از آنها رونمایی شده و همزمان با برگزاری نمایشگاه بانکداری اسلامی جزئیات آنها از سوی مدیران ارشد بانک تشریح خواهد شد.


Page Generated in 0/0049 sec