printlogo


کد خبر: 10620تاریخ: 1393/6/11 00:00
سلام وطن

  وقتی کشور با این همه تحریم ناجوانمردانه روبه‌رو است و آمریکا هم با آنکه این همه دولت اعتدال در برابر آن کوتاه آمد، وقعی به اقدامات آن نمی‌نهد، احتمال شکست مذاکرات، قطعاً بیشتر از احتمال
به نتیجه رسیدن آن است. البته هیچکس در کشور با مذاکره برای احقاق حق هسته‌ای‌مان مخالف نیست ولی با توجه به زیاده‌خواهی آمریکایی‌ها ممکن است با این دولت اعتدالی هم نتوانند کنار بیایند، پس در نتیجه احتمالاً تحریم‌ها تشدید هم خواهد شد و برای آن موقع هم باید برنامه داشت. هر راهکار و تصمیمی در این رابطه که برای رونق و توسعه اقتصاد کشور اتخاذ می‌شود، باید بر مبنای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باشد. آمریکا قابل اعتماد نیست.
وحیدی
  چرا باید نظارت بر کارخانه‌های تولیدکننده لبنیات آنقدر ضعیف و توأم با بی‌توجهی باشد که پس از مدت‌ها معلوم شود از روغن پالم که مضر است استفاده می‌کنند؟ لطفا مسؤولان مربوط پاسخگو باشند چون با سلامت مردم بازی شده است.
مومنی
  برخی رسانه‌های کشور، آگاهانه یا ناآگاهانه درباره داعش که قطعاً دست‌ساز صهیونیست‌ها و آمریکاست، از واژه دولت اسلامی استفاده می‌کنند در حالی که واقعاً اینها برای از بین بردن اسلام و بدنامی این دین مبین درست شده‌اند. آنها که غیرعمد از عنوان اسلامی استفاده می‌کنند، دقت کنند و رسانه‌هایی که عمداً این کار را انجام می‌دهند، خدا هدایتشان کند.
صبح‌خیز


Page Generated in 0/0078 sec