printlogo


کد خبر: 120736تاریخ: 1392/9/10 00:00
اعتراض نماینده مردم دشتستان در گفت‌وگو با «وطن امروز»
بی‌حرمتی در سفر روحاني

گروه سیاسی: سفر روز گذشته حجت‌الاسلام روحانی، رئیس‌جمهور به مناطق زلزله‌زده استان بوشهر هر چند با استقبال مردم و مسؤولان مناطق آسیب‌دیده مواجه و به گرمی از رئیس‌جمهور استقبال شد اما رفتار برخی محافظان رئیس‌جمهور در برخورد با مردمی که به استقبال روحانی رفته بودند، حاشیه‌ساز شده و اعتراض نماینده دشتستان را به دنبال داشت. حجت‌الاسلام مهدی موسوی‌نژاد در گفت‌وگو با «وطن امروز» در این باره توضیحات بیشتری داده است.
***
ماجرایی که روز گذشته پیرامون سفر آقای روحانی به دشتستان به وجود آمده چه بود؟
واقعیت این است که یکی از محافظان آقای روحانی زمانی که مردم و تعدادی از مسؤولان در مناطق زلزله‌زده رئیس‌جمهور را همراهی می‌کردند رفتار زشتی با مردم داشته و با اینکه چندبار در این باره به او تذکر دادم اما او با لجبازی عجیبی به این رفتار خود ادامه داد. حتی یکبار همین محافظ و چند نفر دیگر به صورت زننده‌ای چند نفر از مردم زلزله‌زده را هل داده و مانع از نزدیک شدن این افراد به رئیس‌جمهور شدند.
واکنش رئیس‌جمهور به این اقدام چه بود؟
متاسفانه آقای روحانی تاکنون هیچ واکنشی به این اقدام نامتعارف نشان نداده‌اند که این امر واقعا برای خود من عجیب بود.
ظاهرا پیش از این نیز چنین رفتاری از محافظان رئیس‌جمهور سر زده بود.
درست است. من در اخبار دیده‌ام که در مراسم تشییع مرحوم عسگراولادی یکی از محافظان آقای روحانی با یک پیرزن که می‌خواست رئیس‌جمهور را ببیند برخورد نامناسبی داشته و حتی نامه او را هم مچاله کرده بود. من فکر می‌کنم چنین رفتارهایی از سوی محافظان رئیس‌جمهور شأن و منزلت او و اعضای دولت را بشدت پایین آورده و به جایگاه مردمی روحانی آسیب‌های جدی وارد خواهد کرد. روز گذشته نیز این رفتار از سوی محافظان رئیس‌جمهور تکرار شد. آنها به مردم بی‌حرمتی کردند و به همین خاطر تعدادی از مردم منطقه به خود من از این رفتارها گلایه کردند. البته من به‌عنوان نماینده مردم با آن فرد خاطی برخورد کردم و حتی یک درگیری لفظی هم به‌وجود آمد اما انتظار ما این است که شخص رئیس‌جمهور نیز نسبت به اینگونه مسائل مهم بی‌تفاوت نباشد چرا که به ضرر خود او تمام می‌شود. بد نیست بدانید که تعداد زیادی از همکاران بنده در مجلس نسبت به این روند اعتراض کرده و بشدت از اینگونه رفتارها ناراحتند.

Page Generated in 0/0061 sec