printlogo


کد خبر: 1251تاریخ: 1392/12/12 00:00
حمایت از برند برنج ایرانی

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: برندسازی برنج می‌تواند در افزایش رقابت بین تولیدکنندگان و افزایش اطمینان برای مصرف‌کنندگان موثر باشد لذا وزارت جهاد کشاورزی از شالیکارانی که محصول‌شان را با برند مشخص به بازار عرضه کنند، حمایت می‌کند. عباس کشاورز اظهارکرد: برنددار کردن برنج ایرانی برای تولیدکنندگان می‌تواند باعث افزایش رقابت در ارتقای کمی و کیفی تولید و برای مصرف‌کنندگان می‌تواند ایجاد اطمینان کامل از سلامت و کیفیت برنج ایرانی شود. وی افزود: برندسازی یکی از گام‌های اصلی برای صنعتی و تجاری شدن بازار برنج ایرانی است و در این صورت هر یک از تولیدکنندگان باید در قبال تولید محصول خود مسؤولیت‌پذیر باشند و مشخص کنند محصول تولیدی‌شان دارای چه مشخصات و استانداردهای فنی است. معاون بهبود تولیدات گیاهی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در حال حاضر برخی محصولات برنج ارگانیک به صورت شناسنامه‌دار و با برند معتبر تولید و به بازار عرضه می‌شود اما شرایط بازار برنج برای ارتقای کمی و کیفی باید به گونه‌ای باشد که همه تولیدکنندگان محصولشان را در قالب برند و مشخصات تعریف شده به بازار عرضه کنند. کشاورز تاکید کرد: وزارت جهاد کشاورزی به عنوان متولی تولید و بازار محصولات کشاورزی از سال‌های آینده از کشاورزانی که محصولات خود بویژه برنج را در قالب برندی مشخص و با استانداردهای فنی تعریف شده تولید و به بازار عرضه کنند به صورت کامل حمایت می‌کند تا دیگر شالیکاران هم انگیزه برای تولید برنج شناسنامه‌دار داشته باشند.
 


Page Generated in 0/0062 sec