printlogo


کد خبر: 125532تاریخ: 1393/6/30 00:00
تازه‌ها

رونمایی از آلبوم جدید حامد زمانی
زمانی «بی‌سیم‌چی» را برای رزمندگان خواند
همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع‌مقدس، تازه‌ترین آلبوم موسیقی حامد زمانی با نام «بی‌سیم‌چی» منتشر می‌شود. به گزارش  مهر، در این آلبوم که با عنوان «بی‌سیم‌چی» توسط موسسه فرهنگی ـ هنری دلصدا روانه بازار موسیقی خواهد شد، علاوه بر حضور حامد زمانی به عنوان خواننده و آهنگساز، 4 خواننده جدید آثار انقلابی و دفاع مقدسی نیز معرفی می‌شوند. مراسم رونمایی این آلبوم موسیقی در یکی از روزهای برگزاری هفته دفاع‌مقدس با حضور تعدادی از علاقه‌مندان و مقامات فرهنگی در کافه نخلستان سازمان هنری رسانه‌ای اوج برگزار خواهد شد. حامد زمانی از جمله خوانندگان فعال حوزه موسیقی پاپ در انتشار تک‌آهنگ‌هاست که طی ماه‌های گذشته از قطعه‌های «می‌کشیم» با موضوع جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، «گردان» با موضوع جشن پیروزی غزه و «امام رضا 2» با موضوع میلاد حضرت ثامن‌الحجج (ع) و خوانندگی مشترک عبدالرضا هلالی رونمایی کرد. این خواننده چندی پیش هم در سایت رسمی خود از حمله هکرها به صفحه شخصی و صفحه اینستاگرام خود خبر داده و اعلام کرده بود حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب را ادامه خواهد داد.

«آتیش‌بازی» در انتظار اکران
فیلم «آتیش‌بازی» تازه‌ترین ساخته بهمن گودرزی در نوبت اکران قرار دارد و او به تازگی فیلمی را با نام «باج» برای شبکه نمایش خانگی کارگردانی کرده است. بهمن گودرزی، کارگردان سینمای ایران درباره آخرین وضعیت تازه‌ترین فیلمش با عنوان «آتیش‌بازی» به مهر گفت: همه مراحل فنی فیلم انجام و پروانه نمایش هم از سوی سازمان سینمایی صادر شده است. وی با اشاره به اینکه پیش از این قرار بود فیلم در قالب اکران عید فطر در سینماهای تهران روی پرده برود که این اتفاق نیفتاد، بیان کرد: در حال حاضر امور مربوط به اکران بر عهده تهیه‌کننده این فیلم، مرتضی شایسته است و فکر می‌کنم بزودی این اتفاق بیفتد و «آتیش‌بازی» در فصل مناسبی به اکران برسد. این کارگردان درباره فعالیت‌های جدیدش گفت: به تازگی فیلمبرداری فیلم تازه‌ام با عنوان «باج» برای توزیع در شبکه نمایش خانگی به پایان رسیده که این فیلم در مرحله تدوین قرار دارد و شاهین یارمحمدی کار مونتاژ آن را بر عهده گرفته است. کارگردان فیلم «شیش و بش» در ادامه حرف‌هایش تصریح کرد: پیش از این تصمیم داشتم این فیلم را سینمایی بسازم ولی شرایط ساخت آن مهیا نشد و ترجیح دادم آن را برای شبکه نمایش خانگی کار کنم.

حال و روز مادر یک شهید گمنام رمان شد
محمدتقــی عزیزیــان از نویسندگان دفاع‌مقدس خبر از انتشار جدیدترین کتابش با نام «خون برف» داد و گفت: شخصیت اصلی داستان مادر یک شهید گمنام است که دنبال پسرش می‌گردد. محمدتقی عزیزیان از نویسندگان دفاع‌مقدس کشورمان در گفت‌وگو با فارس، خبر از انتشار جدیدترین کتابش با نام «خون برف» داد و گفت: این رمان هم با موضوع دفاع مقدس نوشته شده و شخصیت اصلی داستان مادر یک شهید گمنام است که دنبال پسرش می‌گردد. وی افزود: در ماجرای داستان اتفاقات متعددی برای مادر شهید روی می‌دهد و شخصیت‌هایی در میانه‌های داستان به ماجرا اضافه می‌شوند مثل داماد خانواده یا همرزم پسرش اما او پسرش را پیدا نمی‌کند. عزیزیان درباره شیوه روایت داستان اظهار داشت: از تکنیک‌های جدید در روایت داستان استفاده کرده‌ام. روایت کل رمان روایت وارونه‌ای است که با نامه‌ای شروع می‌شود که درباره روزهای پایانی زندگی شهید است و آخر رمان هم مادر، راوی کودکی‌های فرزند شهیدش است. این نویسنده گفت: از اینگونه روایات استفاده کردم تا از خطی بودن رمان و خسته‌کننده شدن آن برای مخاطب فاصله بگیرم، همچنین رمان در چند جا دچار شکست روایت و تغییر راوی می‌شود. از محمدتقی عزیزیان تاکنون 15 کتاب در حوزه دفاع مقدس منتشر شده که می‌توان به کتاب‌های «خط پایان»، «خط به خط»، «حوالی آسمان» و «آخرین خاکریز» اشاره کرد. کتاب «خون برف» را بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خرم‌آباد منتشر کرده است و علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند با شماره تلفن 06613224171 تماس بگیرند.


Page Generated in 0/0054 sec