printlogo


کد خبر: 125657تاریخ: 1393/7/1 00:00
سرخط خبر

 معاون امور اکتشاف شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد: ایران با ذخایر کنونی تا ۶۰ سال آینده نفت و تا ۲۰۰ سال دیگر گاز خواهد داشت.
  در معاملات دیروز صراف‌های بازار آزاد و خیابان فردوسی دلار را با قیمت 3174 تومان، یورو را با قیمت 4120 تومان و پوند را با قیمت 5170 تومان به متقاضیان فروختند.
 رسول شجری، رئیس اتحادیه کفاشان دست‌دوز تهران با اشاره به اینکه حجم اعظم نیاز کشور به کفش از تولید داخل تامین می‌شود، گفت: اگر شرایط صادرات ایجاد شود توان تولید با ظرفیت ۴ برابر امکان‌پذیر است.
 امیر خرمی‌شاد، معاون برنامه‌ریزی و توسعه ایمیدرو از تشکیل «شورای آب، انرژی و حمل و نقل» در این سازمان برای رفع موانع و چالش‌های بخش معدن و صنایع معدنی در این حوزه‌ها خبر داد.
 سیدجواد رضویان‌راد، عضو هیأت مدیره اتاق تعاون ایران ضمن برشمردن ۵ گروه از تعاونی‌های غیرفعال و راکد در کشور گفت: اگر دولت مصوبات قانون برنامه پنجم توسعه درباره تعاونی‌ها را عملیاتی کند، بخش تعاون فعال می‌شود.
 علی ماجدی، معاون وزیر نفت ایران از اسلام‌آباد خواست در تکمیل خط لوله انتقال گاز ایران تسریع کند و گفت: ایران منتظر اقدامات عملی پاکستان برای تکمیل خط لوله انتقال گاز ایران به پاکستان است.
 رضا رواسیان، رئیس اتحادیه فروشندگان کله‌ و‌ پاچه تهران با اشاره به مصرف ماهانه ۷۰ هزار دست کله و پاچه در تهران گفت: هر دست کله و پاچه به قیمت حداقل 45 هزار تا 47 هزار تومان به فروش می‌رسد.
 ارزش تجارت چمدانی در 4 ماهه ابتدای نخست سال ۹۳ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حاکی از افزایش 68/9 درصدی ارزش تجارت چمدانی است.
 علی قنبری، مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی با بیان اینکه هم‌اکنون هزاران درخواست برای واردات گندم به این وزارتخانه ارسال شده است، گفت: هرکس در شورای خرید گندم بتواند قیمت پایین‌تر و توانایی واردات محصول باکیفیت‌تری داشته باشد، مجوز می‌گیرد.
 براساس محاسبات اعلام‌ شده از سوی شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت و ۱۱ پروژه‌ای که در راستای بند «ق» تبصره ۲ قانون بودجه برای تصویب به شورای اقتصاد ارائه شده ‌است، دولت ۷۸ میلیارد دلار از طریق اجرای این پروژه‌ها درآمد خواهد داشت و باید 5/27 میلیارد دلار آن را به سرمایه‌گذاران بپردازد.
 اضافه دریافت ۸ میلیارد تومانی اپراتور اول و ۶ میلیارد تومانی اپراتور دوم بابت تاخیر در کاهش قیمت آوای انتظار و آهنگ پیشواز، سال گذشته به مشترکان بازگردانده شده است.
 بازار اوراق تسهیلات مسکن در روزجاری، شاهد افت قیمت بود و هر ورقه تسهیلات مسکن شهریور ۹۳ با 8/4 درصد کاهش ۹۳۷ هزار و ۵۷ ریال قیمت خورد.
 یحیی آل‌اسحاق، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران اعلام کرد: برای سهولت مبادلات تجار، بزودی بانک مشترک ایران و روسیه تاسیس می‌شود.
  سازمان امور مالیاتی کشور با صدور اطلاعیه‌ای از هموطنان خواست در صورت مشاهده هرگونه نقض قوانین، بروز فساد، ارتشاء، اختلاس، جعل یا دیگر تخلفات اداری مراتب را از طریق سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات یا مرکز ارتباط مردمی سازمان به شماره 1822 به این سازمان اطلاع دهند.
 


Page Generated in 0/0059 sec