printlogo


کد خبر: 125679تاریخ: 1393/7/1 00:00
تازه‌ها

استقبال نورایی از حضور در «یتیم‌خانه ایران»
به گفته علیرام نورایی بازیگر سینما، هنوز قرارداد وی برای بازی در فیلم «یتیم‌خانه ایران» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی قطعی نشده ولی او از همکاری دوباره با کارگردان «قلاده‌های طلا» استقبال می‌کند.علیرام نورایی، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با  مهر با بیان این مطلب که حضور او در فیلم سینمایی «یتیم‌خانه ایران» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی هنوز قطعی نشده است، گفت: چندی پیش پیشنهاد بازی در «یتیم‌خانه ایران» به من شد که البته در همان مرحله صحبت‌های شفاهی باقی‌ماند و تا امروز قراردادی مبنی بر حضور من در این پروژه امضا نشده است. وی بیان کرد: تا زمانی که برای بازی در این فیلم سینمایی قراردادی بسته نشود نمی‌توانم بگویم آیا در «یتیم‌خانه ایران» بازی می‌کنم یا خیر. به هرحال من در فیلم قبلی ابوالقاسم طالبی با نام «قلاده‌های طلا» بازی کردم و از همکاری دوباره با طالبی خوشحال می‌شوم اما مساله اینجاست که همه چیز برای بازی در «یتیم‌خانه ایران» نسبی است. بازیگر سریال تلویزیونی «ماتادور» در پایان توضیح داد: در حال حاضر مشغول بازی در سریال تلویزیونی «جاده چالوس» به کارگردانی احمد معظمی و به سفارش شبکه تهران هستم. این سریال قرار است از ششم مهر ماه روی آنتن برود که فیلمبرداری آن همزمان با پخش سریال از تلویزیون ادامه داد. این سریال یک اثر اجتماعی - خانوادگی است که لایه‌هایی از طنز نیز در آن وجود دارد. پیش‌تولید فیلم سینمایی «یتیم‌خانه ایران» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی نزدیک به 6 ماه پیش با طراحی و ساخت دکور و لباس‌های آن توسط عباس بلوندی آغاز شد.

کتاب خاطرات یکی از بانوان مدافع خرمشهر به نیمه رسید
به گزارش «وطن امروز»‌، نگارش خاطرات زهره فرهادی یکی از بانوان مدافع خرمشهر در روزهای مقاومت خرمشهر به نیمه رسید. فائزه ساسانی‌خواه، نویسنده کتاب در گفت‌وگو با خبرنگار «وطن امروز»‌ گفت: «مرحله اول مصاحبه با خانم فرهادی و پیاده کردن خاطرات تمام شده و مرحله دوم که مرور خاطرات و پرداختن هرچه بیشتر به جزئیات و عمیق‌تر شدن مباحث است، آغاز شده است». زهره فرهادی در زمان شروع جنگ تنها 13 سال داشته و به‌رغم اینکه خانواده‌اش شهر را ترک می‌کنند اما وی در شهر می‌ماند.  گردآوری این خاطرات و انتشار آن یکی از پروژه‌هایی است که توسط حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در جهت جمع‌آوری خاطرات بانوان حاضر در جنگ کلید خورده است. گفتنی است نام زهره فرهادی بارها در کتاب دا آمده است.

اجرای نمایش زنده و میدانی شب عملیات در فرهنگسرای خاوران
گروه فرهنگ و هنر، حسین رخشنده‌دوست، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج 23 شهید حنظله (مسجد حسینی(ع)) ناحیه مالک‌اشتر تهران  به «وطن امروز» گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس  مسؤولیت اجرای نمایش شب عملیات را بر عهده گرفته است. وی در ادامه اشاره کرد  نمایش شب عملیات با سابقه‌ای 5 ساله  توانسته است جمع کثیری از مخاطبان جوان را به خود جلب کند و  امسال نیز همچون سال‌های قبل  به مناسبت هفته دفاع‌مقدس در محل فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود. این نمایش متفاوت‌ترین نمایش زنده درباره شرح حال رزمندگان دوران دفاع‌مقدس می‌باشد. علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایش به صورت رایگان می‌توانند از اول مهر تا 5 مهر از ساعت 30/19 به آدرس خیابان خاوران، فرهنگسرای خاوران، سالن آمفی‌تئاتر روباز مراجعه کنند.

حسن فتحی با «شهرزاد» به نمایش خانگی رفت
حسن فتحی در جدیدترین کار خود قصد دارد سریال «شهرزاد» را برای پخش در نمایش خانگی آماده کند. حسن فتحی مدتی است پیش‌تولید سریال عاشقانه خود را برای عرضه در شبکه نمایش خانگی آغاز کرده است، این سریال پیش از این «روزی روزگاری عاشقی» نام داشت که به تازگی فتحی نام «شهرزاد» را برای آن انتخاب کرده است. در خلاصه داستان این سریال آمده است: در تندباد حادثه «عشق» اولین قربانی است. تهران 1332 فتحی و گروهش این روزها مشغول انتخاب بازیگران «شهرزاد» هستند تا طبق برنامه‌ریزی انجام شده تصویربرداری آن نیمه دوم مهرماه آغاز شود.سیدمحمد امامی، تهیه‌کننده این سریال 26قسمتی است و اسماعیل عفیفه مجری طرح آن است. «شهرزاد» سومین محصول تصویرگسترپاسارگاد است که پیش از این سریال موفق «شاهگوش» را تولید کرده و این روزها در آستانه تصویربرداری «ابله» کمال تبریزی است.
 


Page Generated in 0/0075 sec