printlogo


کد خبر: 125692تاریخ: 1393/7/1 00:00
سلام وطن

  با توجه به آنکه سال گذشته برای نخستین بار پس از انقلاب، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران حاضر به گفت‌وگوی تلفنی با رئیس‌جمهوری ایالات متحده شد، برخی در داخل می‌گفتند دیگر همه چیز درست می‌شود و همه مشکلات کشور حل خواهد شد اما در عمل دیدیم که هم آمریکایی‌ها  مدعی شدند تماس از طرف ایران و به اصرار ایران بوده و بار دیگر اینکه نباید به شیطان اطمینان کرد را ثابت کردند و هم توهین‌ها و تهدیدهای آمریکایی‌ها علیه ایران تشدید شد و به پایین‌ترین و دون‌پایه‌ترین افراد دولت این کشور هم کشیده شد و هم هیچ اتفاق مثبتی نیفتاد. حال برخی برای چه دوباره به فکر چنین تماس‌هایی و حتی بالاتر از آن، دیدار هستند؟ چه نتیجه‌ای به سود کشور حاصل شد؟
سیفی
 رئیس‌جمهور محترم آیا بدون هماهنگی می‌توانند دیدار با رئیس رژیم شیطان بزرگ را در برنامه خود بگذارند؟ برخی افراد دولتی ظاهراً چنین عقیده‌ای دارند که از اساس اشتباه است.
عقیلیان
 موضوع اقتصاد کشور را تحت‌ الشعاع برخی کارهای هیجانی و در عین حال فاقد ثمر و فایده قرار دادن، از تخصص‌های این دولت است. دیدار با اوباما دیگر چه ضرورت و نفعی دارد که ذکر این روزهای برخی رسانه‌های حامی آمریکا و فتنه شده است؟
سیروس‌پور
 


Page Generated in 0/0060 sec